arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴

مواضع داعش در تدمر و السخنه 31 بار هدف حمله قرار گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 مواضع داعش در صحراي سوريه بخصوص تدمر و السخنه سي و يک بار هدف حملات هوايي قرار گرفت و شمار زيادي از آنها به هلاکت رسيدند.

به گزارش پايگاه اينترنتي ملحق، منابع نظامي اعلام کردند نيروي هوايي سوريه، از صبح امروز مواضع عناصر داعش را در صحراي سوريه و به طور مشخص تدمر، السخنه و مناطق اطراف آنها سي و يک بار هدف حملات هوايي قرار داده اند.

در اين حملات شعبه امنيت نظامي هدف قرار گرفت که در نتيجه آن شمار زيادي از عناصر داعش به هلاکت رسيدند. در حمله به بخش غربي شعبه امنيت نظامي نيز يک ساختمان بزرگ که عناصر داعش آن را به هتلي براي خود تبديل کرده بودند، هدف قرار گرفت و به کلي ويران شد.

همچنين يک اداره آتش نشاني که داعش آن را تحت سيطره خود در آورده و تجهيزات سنگين در آن مستقر کرده بود هدف قرار گرفت که در نتيجه آن تعدادي از تجهيزات داعش منهدم و طعمه حريق شد.

در اين حملات برخي ديگر از مواضع و مقرهاي داعش نيز در تدمر و السخنه از جمله مديريت اين مناطق که داعش آن را به مقر خود تبديل کرده بود و نيز ساختمان اداره نانوايي هاي ماشيني و يکي از مقرهاي داعش در نزديک مسجد جامع الصديق به همراه مرکز فرهنگي که تعدادي از عناصر داعش در آنجا حضور داشتند هدف قرار گرفتند که به هلاکت شماري از آنها منجر شد.
نظرات بینندگان