arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۸۹

سعیدلو: سرمربي تيم ملي فوتبال قبل از عيد اعلام مي‌شود

رييس سازمان تربيت بدني گفت: طبق فعاليت‌هايي كه فدراسيون فوتبال انجام داده است، سرمربي تيم ملي تا پايان امسال مشخص مي‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس سازمان تربيت بدني گفت: طبق فعاليت‌هايي كه فدراسيون فوتبال انجام داده است، سرمربي تيم ملي تا پايان امسال مشخص مي‌شود.

به گزارش ايسنا، علي سعيدلو پس از پايان مراسم تقدير از دانشجويان مدال‌آور در مسابقات بين‌المللي در جمع خبرنگاران گفت: من نظري نمي‌دهم كه سرمربي تيم ملي ايراني يا خارجي باشد، تنها چيزي كه وظيفه من است تلاش براي هرچه سريع‌تر اعلام شدن نام سرمربي تيم ملي است تا با توجه به علاقه‌مندي‌اي كه مردم نشان داده‌اند دل آن‌ها را شاد كنيم. به نظر من با توجه به فعاليت‌هايي كه فدراسيون فوتبال در اين زمينه انجام داده است به نتيجه‌هاي مثبتي رسيده‌ايم و تا قبل از عيد و سال جديد سرمربي تيم ملي فوتبال انتخاب خواهد شد.

رييس سازمان تربيت بدني در ارتباط با مشكلات مالي برخي از فدراسيون‌ها به خبرنگار ايسنا گفت: هيچ فدراسيوني مشكل مالي ندارد. اگر كسي در ورزش مشكل مالي دارد به دفتر من مراجعه كرده و با من صحبت كند. درست است كه شايد خيلي‌ها بخواهند خرج‌هاي اضافي انجام دهند اما سازمان طبق ضابطه، برنامه و بودجه به هر فدراسيون پول مي‌دهد اما هر كس مي‌خواهد خارج از برنامه‌هاي خود خرج كند، مي‌تواند از جاهاي ديگر كمك مالي بگيرد. تاكيد مي‌كنم سازمان نسبت به كار و برنامه اعتبار مالي مي‌دهد.

وي ادامه داد: امسال شاهد اين بوديم كه بيشتر از هر سالي براي ورزش ايران هزينه كرده‌ايم. در دهه فجر 140 ميليارد تومان پروژه افتتاح شده است، از همه قهرمانان ملي و بين‌المللي قدرداني كرده و نسبت به سال‌هاي گذشته چندين برابر هديه داده‌ايم و با اختصاص يك درصد بودجه كه رييس جمهور در بودجه سال 90 قرار داده است، هيچ مشكلي مالي نخواهيم داشت. فدراسيون‌ها براي بودجه طبق برنامه خود بايد عمل كنند و اگر كمبود و يا مشكلي هست بايد با سازمان تربيت بدني صحبت كنند تا بتوانيم مشكل‌ها را حل كنيم. البته هيچ كدام از فدراسيون‌ها مشكلي مالي ندارند.

سعيدلو درباره ورزش بانوان نيز تاكيد كرد: ورزش بانوان ساختار خود را پيدا كرده و در حال صعود به مراتب بسيار بالايي است و هم‌اكنون در اوج خود قرار دارد و دليلي ندارد با به وجود آمدن وزارتخانه يا هر تغييري بخواهيم جلوي اوج يا صعود اين بخش را بگيريم.

رييس سازمان تربيت بدني درباره امضاي تفاهم‌نامه با وزارت علوم نيز تصريح كرد: به نظر من اگر ورزش از نظرات علمي نيز بهره‌مند شود، مي‌تواند سرعت پيشرفت خود را مضاعف كند و ما افتخار مي‌كنيم كه هم‌اكنون با وزارت علوم ارتباط صميمانه و نزديكي داريم و از دانش و علم و آگاهي دانشگاهيان براي پيشرفت ورزش استفاده مي‌كنيم. ورزش روز دنيا با پشتوانه دانشگاهيان آن كشور است كه پيشرفت مي‌كند و تفاهم و ارتباط مي‌تواند باعث پيشرفت هرچه بيشتر عرصه ورزش كشور شود. خوشبختانه با همكاري‌هايي كه با وزارت علوم داشته‌ايم سعي داريم پيشرفت با دانش و با آگاهي در عرصه ورزش به وجود بياوريم.

برچسب ها: سعیدلو ، سرمربی
نظرات بینندگان