arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۴

خودزنی برای فرار از دست پلیس!/ دزدان خشن با 15 تیر جنگی متوقف شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صفحه خواندنی های  را از اینجا دنبال کنید.

افرادی که با ورود سرزده به یکی از خانه‌های محدوده خیابان زرگنده ،‌دست به سرقت زده بودند،‌در عملیات تعقیب و گریز پلیس شناسایی و دستگیر شدند.


چند شب گذشته سر و صدای یک سرقت چند نفره به یکی از خانه‌های منطقه حسن آباد زرگنده به کلانتری گاندی تهران خبر داده شد.
 
ماموران گشتی کلانتری که در همان اطراف بودند، با دریافت خبر سریعا خود را به محل رساندند و مشاهده کردند که 4 جوان از یک خانه بیرون آمده و قصد فرار با یک دستگاه خودروی سواری را دارند.
 
عوامل کلانتری بدون درنگ جهت دستگیری متهمان وارد عمل شده و به درگیری با افرار شرور پرداختند که دزدان با استفاده از چوب دستی و گاز اشک آور به سمت ماموران کلانتری حمله ور شدند.
 
نیروی‌های انتظامی با شلیک 5 تیر هوایی از جان خود محافظت کرده و سپس متهمان با فرار توسط خودرو پژو 405، عملیات تعقیب و گریز را رقم زدند.
 
سرانجام پس از طی مسافتی و بی‌توجهی سارقان به فرمان پلیس، تیر‌‌های جنگی ماموران برای متوقف کردن خودرو شلیک شد که منجر به پنچر شدن لاستیک خودروی متهمان و دستگیری سارقان خشن گردید.
 
سرگرد حسنوند رئیس کلانتری گاندی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: یکی از متهمان به نام "آرمان" برای فرار از دست پلیس اقدام به خودزنی کرد که به دلیل شدت جراحت به مراکز درمانی منتقل شد.
 
وی ادامه داد: از متهمان تعدادی اموال مسروقه و وسایل دزدی منزل و بستن دست و پای مالباختگان و همچنین تعدادی تیر جنگی کلاش و کلت کمری کشف و ضبط شد.
 
این مقام مسئول انتظامی خاطر نشان کرد:  متهمان که همگی غیر بومی بودند و تنها برای سرقت به پایتخت سفر کرده بودند،‌ جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرائمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفتند.
برچسب ها: خواندنی ، حوادث
نظرات بینندگان