arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

ارسال‌پارازیت روی المیادین و تلویزیون‌رسمی سوریه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درپی موفقیت سیاست رسانه‌ای دو شبکه المیادین و تلویزیون رسمی سوریه در انتقال حقایق مربوط به جنگ در سوریه حامیان تروریست‌ها سیاست ارسال پارازیت و ایجاد اختلال در پخش آنها را در پیش گرفته‌اند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری الوطن، شبکه ماهواره‌ای المیادین امروز مورد هجمه پارازیتی قرار گرفت به‌گونه‌ای که پخش برنامه‌های این شبکه روی ماهواره نایل ست متوقف شد.

این در حالی است که پخش برنامه‌های شبکه المیادین به‌صورت کامل از ماهواره نایل ست مصری متوقف شده است.

البته لینا زهرالدین مجری شبکه المیادین در این‌باره در صفحه شخصی ارتباطات اجتماعی در اینترنت نوشته است: پخش برنامه‌های شبکه المیادین روی ماهواره نایل ست قطع شده است، این امر اگر نشان از چیزی داشته باشد به‌طور حتم از ترس و بزدلی و خواری عاملان آن حکایت دارد.

این مجری تلویزیون المیادین مطلب خود را با این تیتر شروع کرده است: شما نمی‌توانید صدای ما را خاموش کنید!

لینا زهرالدین در ادامه می‌نویسد: هنوز نمی‌توانم به‌طور حتم بگویم علت قطع برنامه‌های این شبکه فنی بوده یا با هدف سیاسی صورت گرفته است، اما این وضع برای مدت بیش از 24 ساعت ادامه داشته است و پس از پارازیت اعمال شده به‌یک‌باره به‌صورت کامل پخش برنامه‌های المیادین از روی نایل ست قطع شده است.

از سوی دیگر و در همین راستا تلویزیون رسمی سوریه امروز اعلام کرد: پخش برنامه‌ها از طریق شبکه رسمی تلویزیون سوریه با پارازیت مواجه بوده است و از صبح امروز هم ما شاهد قطع و وصل برنامه‌های این شبکه بوده‌ایم، از این رو به‌صورت موقت پخش برنامه‌ها را روی شبکه «سوریه درام» انتقال داده‌ایم.
نظرات بینندگان