arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۸۹

کریم باقری: بايد در فوتبالي را كه در آن علي دايي كتك مي خورد، تخته كرد

كريم باقري‏‏‏، كاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است بايد در فوتبالي را كه در آن علي دايي كتك مي خورد، تخته كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كريم باقري‏‏‏، كاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است بايد در فوتبالي را كه در آن علي دايي كتك مي خورد، تخته كرد.

باقري كه گفته مي شود به دليل اختلاف نظر با دايي‏، پيش از پايان قراردادش از باشگاه پرسپوليس جدا شد، در گفت و گو با ايلنا از همبازي سابقش حمايت كرد:« واقعا فكر مي‌كنم در فوتبالي را كه در آن دايي را مي‌زنند، بايد تخته كرد. چشم فوتبال ما روشن كه چنين اتفاقاتي در آن رخ مي‌دهد و در آن اسطوره فوتبال يك مملكت به راحتي كتك مي‌خورد. واقعا براي اين فوتبال متاسفم.»

كاپيتان سابق ملي ايران، كه در جام ملتهاي آسيا به عنوان مشاور كنار افشين قطبي حضور داشت، اين روزها از فوتبال فاصله گرفته است. او در توضيح ارتباطش با تيم ملي گفت:« كسي از من براي ادامه همكاري با تيم ملي دعوت نكرده به همين دليل دارم استراحت مي كنم.» قرار بود باقري يكي از نيمكت نشينان تيم ملي در بازي دوستانه مقابل روسيه باشد، اما او به دليل آنچه مشكلات خانوادگي خوانده شد، از سفر به ابوظبي خودداري كرد.

برخلاف ديگران، كريم باقري پاسخ رد كارلوس كرش به فدراسيون فوتبال و ادامه سرگرداني تيم ملي را غير طبيعي نمي داند:« من فكر مي‌كنم در فوتبالمان بايد به همه مسائل عادت بكنيم و اگر اين اتفاق نمي افتاد بايد بيشتر تعجب مي‌كرديم. به هر حال مشكلاتي در فوتبال ما وجود دارد كه حتما بايد برطرف شود تا در زمينه برخي از مسائل كماكان با مشكل مواجه نشويم.»

به اعتقاد باقري، در شرايط فعلي استفاده از مربي خارجي در تيم ملي تفاوت زيادي با استفاده از مربي داخلي ندارد:« آوردن مربي خارجي با شرايط خاص فوتبال ما تا حدودي سخت است. نظر من اين است كه چون فوتبال ما نتيجه‌گرا است، چه مربي خارجي و چه مربي ايراني در راس امور فني قرار گيرد، كار سخت مي‌شود. تماشاگران ما نيز صبر و حوصله چندان زيادي ندارند و همه توقع دارند مربي خارجي در فوتبال ما معجزه كند. من اعتقاد دارم اگر قرار است يك مربي طراز اول خارجي بيايد بايد برنامه‌ريزي درستي انجام شود و زمان لازم به او داده شود تا به نتيجه‌گيري اميدوار شويم.بايد صبر و تحمل داشته باشيم، بستر را براي او آماده كنيم و بعد از انجام تمامي موارد لازم از مربي كه آورديم برد بخواهيم.»

باقري همچنين گفت:« تشكيل و ساختار در كنار برنامه‌ريزي فوتبالمان خصوصا در رده تيم ملي با مشكلات زيادي مواجه است چون تشكيلات فوتبال ما غلط است. من فكر مي‌كنم حضور مربي خارجي با مشكلات بسياري مواجه خواهد شد.فقط در صورت برنامه‌ريزي درست مي‌توانيم با يك سرمربي خارجي موفق شويم.توقعات بايد از مربي خارجي منطقي باشد و همه بپذيرندكه او پله به پله تيم ملي را بالا ببرد در غير اين صورت مربي داخلي براي فوتبال ما بهتر نتيجه مي‌دهد و من شخصا اعتقاد دارم با توجه به حل نشدن مشكلات موجود، ما بهتر مي‌توانيم با سرمربي داخلي‌مان كار كنيم.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
1
چشم فدراسیون روشن آیا شریفی نمی خواهد با اصطلاحات دفاع کند
نظرات بینندگان