arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۸۴
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۸۹

علی مطهری: موسوی و کروبی را به صداوسیما دعوت کنید

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تحرکات علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را غیر منصفانه و درجهت حذف وی از ریاست مجلس خبرگان دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تحرکات علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را غیر منصفانه و درجهت حذف  وی از ریاست مجلس خبرگان دانست.

عنلی مطهری در گفتگو با سلام در پاسخ به این سوال که تحرکات اخیر علیه هاشمی رفسنجاني را تا چه حد با برگزاری اجلاس آینده انتخابات خبرگان مرتبط می‌دانید گفت:قاعدتا برخی به دنبال حذف آقای هاشمی هستند اما قدرت این کار راندارند چون هاشمی میان مردم پایگاه خوبی دارد.

نماینده مردم تهران درپاسخ به اینکه انتقادات اخیر به آقای هاشمی که در اظهارات سیاسیون نیز دیده می شود را تا چه حد منصفانه و عادلانه و بر محور عدالت می دانید؟گفت: سیاسیون باید در اظهارات خودعدالت و انصاف را در نظر بگیرند آقای هاشمی درخصوص واقعه 25 بهمن موضع گیری كردند وبی قانونی را محکوم کردند اما برخی انتظار دارند ایشان  مانند خودشان شعارهای اعدام  باید گردد، و فقط ما خوبیم سردهد.

مطهري كه اخيرا در نامه‌اي به دبير شوراي نگهبان از اظهارات وي در نماز جمعه گلايه كرده بود گفت:بعضي درخواست‌ها برای محاکمه برخي آقايان باید ریشه یابی شود و باید ریشه این داستان را دید،این ماجرا از زمان مناظره های انتخاباتی واتهام زنی‌ها در آن مناظرات شروع شد.

فرزند شهید مطهری تاکید کرد:اگر زمانی بخواهیم عدالت را به درستی اجرا کنیم مقصرین این بحران را باید با نگاه واحد ببینیم و به اتهاماتشان رسیدگی کنیم تا زمانی که این کار را نکنیم مطمئن باشید بحران تمام نمی شود‌‌

وی در خصوص درخواست راهپیمایی در روز 25 بهمن گفت:در این شکی نیست که واقعه 25 بهمن یک کار غیرقانونی و ناشایستی بود اما باید نگاهی هم به عملکرد خودمان بیاندازیم ،بسیاری از رسانه‌های ما از جمله صدا و سیما و بعضی روزنامه های دیگر در فاصله 9 دی (88)تا 22 بهمن (89) به تحریک و تحقیر معترضین پرداختند و همواره آنها را  با مطالبي همچون شما دیگر تمام شده اید ،شماها عددی نیستید ،شما اعدام شدید ،شما طرفدار ندارید...به مبارزه طلبیدند.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد:وقتی مدام عده ای را خطاب قرار می دهند و می گویند شما دیگر هیچ طرفداری ندارید و از صحنه سیاسی خارج شدید و شما مرده اید در واقع آنها را تحریک می کنند که خودی نشان دهند.

وی با بیان اینکه این افراد در به وجود آمدن این وضعیت مقصر هستند خاطر نشان كرد:بنده هنوز هم معتقد هستم که باید صدای مخالفان و منتقدان را شنید و باید حق راهپیمایی مصالمت آمیز داشته باشند اما انتخاب 25 بهمن برای درخواست راهپیمایی زمان مناسبی نبود.

به گفته مطهري باید از همان ابتدا به معترضان اجازه تجمع می دادند تا حرفشان شنیده می‌شد و حتی موسوی وکروبی می‌آمدند در صدا و سیما و حرفشان را می‌زدند و پاسخ می‌گرفتند ،هنوز هم دیر نشده و معتقدم باید آنها را دعوت کرد تا حرفشان را بزنند.

وی در پايان تاكيد كرد:باور دارم که اینگونه بهتر می توان مسئله را تمام کرد، ما خودمان بت سازی می کنیم و مشکلات را بزرگ جلوه می دهیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
CANADA
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
0
4
ajibe to osolgaraha ye adame dorost hesabiam payda mishe valy maloome kasy be harfe aghaye motahariam goosh nemide

in tondroha na faghat be mousavi o karobi rahm neikonan balke hashemy ro ham bezoody hazf khahand kard
salem
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
0
7
سلام آقای مطهری درود بر شما چه عجب از شما ها هم یک منصف پیدا شد بابا این مردم بیچاره ای که دارند در کشورهای عربی شهید می شوند و به خیابانها هم همین را می گویند میگویند صدای ما را هم بشنوید، ما را داخل آدم حساب کنید به خدا قسم هر حکومت و دولتی هر قدر دوام بایورد یک روز به پایان می رسد و همه ما باید در مقابل خدا و ملت و تاریخ جوابگو باشیم مخالف هم ایرانی است اگر اینان معاند و ضد نظام بودند پس چرا شورای نگهبان تأییدشان کرد پس یک جای کار آقای جنتی و رفقا هم می لنگد و معلوم نیست که روزی هم خودشان مانند این دوستان و یاران دیرین حذف اجباری نشوند.بله ! متاسفانه الان بصیرت مساوی شده با مخالفت با کروبی و موسوی، درحالی که کسانی که در مجلس شعار مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی و هاشمی سر دادند اینقدر بصیرت نداشتند که "نماینده و قانون گذارند" و نه مطیع بی چون و چرای یک جناح وقبل از جناح باید در فکر مصالح ملت و بعد از آن در فرک مصالح نظام و جناح باشند و هرکاری را با شعارهای افراطی پیش نبرند.
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
0
7
درود با این مرد شریف و منصف
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
0
8
آقای مطهری خودتان میدانید که این اجازه ندادن ها فقط به دلیل ترس از تعداد جمعیت مخالفان است . هر چقدر بیشتر مردم را تحت فشار بگذارند خواسته ها پر و بار بیشتری خواهند گشود.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
1
4
زنده باد مطهری...
با این مطلب 2-3 بار میبینم بدون طرفداری از کسی یا جناهی حرفهای خوبی میزنی!
اما....
آقای مطهری افراطیونی که دم از شاگردی پدر شما میزنند که مطمنا شاگرد دروغین بودند و حتی یک خط از کتب پدرتان را نخوندد هیچ وقت اجازه چنین کاری نمیدن..مطمن باش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
6
تو خیال میبینیم که اینا بیان تلویزیون!
اینا هاشمی رو زورشون میاد بیارن، بعد ....
لااله الاالله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
1
5
آقای مطهری شما مصداق یک قهرمان هستید. اگر آزادی بیان هست آیا امکان بیان نیز هست؟ما دسترسی به رسانه ها نداریم که حرفهایمان را بزنیم من به نمایندگی از طرف طبقه متوسط جامعه میگویم که شما وکیل تام الاختیار ما هستید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
4
من از درون ملت هستم و پیام می دهم . زطرفدار رهبر و ولایت هستم . ولی باورتان نمی شود اگر اینها اجازه راهپیمایی بدهند جمعیتی که به خیابانها می آیند مطمئن باشید بهت زده شان می کند
قهاوندی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
3
درود برشرف مطهری وامثال ایشان .خداوکیلی اگراین افراطیون ناآگاه به توصیه های ایشان عمل می کردند کار به اینجا نمی رسید.ولی بعضی از این ها برای تقرب به دستگاه هابه هرناپسندوحرامی تمسک می جویند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
5
من با اظهارنظر کردن ایشون موافقم
اما خدای ناکرده ایشون هوس کاندید ریاست جمهوری شدن نکنه که شرمنده ش میشیم
محمود
|
UNITED STATES
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
3
متاسفانه مثل آقای مطهری که امروز برمسند قدرت وقضاوت نشسته اند کم است. ولی جای خوشحالی ازاین جهت وجود دارد با این هیا هو هاوجار جنجال ها،مثل مطهری ها نظر خودشان را که ناخوشایندمتملقان وچاپلوسان
وقدرت طلبان است ابراز می نمایند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
0
4
آقاي مطهري:
بنده دچار ابهام شدم و اگر به به اين سئوال پاسخ دهيد نجاتم مي‌دهيد.
چرا شخصيتهاي ذيل همه را به انحاي مختلف از درون نظام خارج كردند؟
1- بيت امام (ره)
2- مرحوم آيت‌الله منتظري
3- آيت‌الله اردبيلي
4- آيت‌الله صانعي
5- موسوي
6- كروبي
7- رفسنجاني
8- خاتمي
9- ناطق‌نوري
10 حسن روحاني
11- ائمه جمعه‌هاي منصوب امام
لطفاً بي‌پاسخ نگذاريد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
1
lمطمئن باشید اجازه حضور آقایان درصداوسیما مساویست بااتمام دودستگی جامعه ولی هرگز بانیان این دودستگی به چنین کاری راضی نمی شوند
نظرات بینندگان