arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

طرح دوفوريتي عدم واگذاري استقلال و پرسپوليس را پيگيري مي‌کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 عضو فراکسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اعلام دوماه تنفس در طرح واگذاري سرخآبي‌ها از سوي سازمان خصوصي‌سازي٬ اين زمان را فرصت مناسبي براي پيگيري طرح دوفوريتي عدم واگذاري آنها عنوان کرد.

عليرضا محجوب با بيان اين‌که نتيجه دلخواه درخصوص واگذاري به دست نيامد٬ گفت: من از ابتدا هم با طرح واگذاري مخالف بودم زيرا تصور مي‌کنم بعد از اجراي اين طرح، مشکل اصلي اتفاق خواهد افتاد وآن‌ها از صحنه باشگاهي حذف خواهند شد.

نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به اين‌که بلاتکليفي ضربه بزرگي به اين باشگاه‌ها خواهد زد٬ عنوان کرد: دو ماه تنفس فرصت خوبي براي ما است تا طرح دوفوريتي عدم واگذاري را پيگيري کنيم و در اين‌باره حتما تلاش خواهيم کرد.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس تصريح کرد: اين‌که هواداران بخواهند سهامدار باشند هم امکان‌پذير نيست٬ کسي بودجه ميلياردي ندارد اگر کمکي هم بوده در حدي جزئي صورت گرفته که بايد ممنون هم بود. اجراي طرح واگذاري حکم تعطيلي باشگاه‌ها را دارد. باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس ملي تلقي مي‌شوند و بعد از 50 سال ضميمه فرهنگ مردم شده‌اند درباره آن‌ها بايد بهترين تصميم اجرا شود.

عضو فراکسيون ورزش مجلس ادامه داد: ما در گذشته درباره تيمي مثل استقلال اهواز نيز اين تجربه را داشتيم و ديديم که نتيجه خوبي حاصل نشد. من به عنوان يکي از کارگران مخالف اين هستم که شرکت‌هاي خودروسازي از کارگران هزينه کنند.

محجوب افزود: اين که برخي از کارخانه‌ها و شرکت‌ها تيم دارند بحثي جداست که براي تبليغات اين کار را انجام داده‌اند.

وي ادامه داد: دولت و مجلس بايد از تصميم خود صرفنظر کنند؛ زيرا کسي آبرو و حيثيت و فرهنگ را نمي‌فروشد و اين باشگاه به فرهنگ ملت تعلق دارند و بايد اين نکته مهم را درنظر گرفت.

عضو فراکسيون ورزش مجلس با بيان اين‌که به طورحتم مجريان اين طرح سعي در اجراي قانون داشته‌اند٬ به خبرگزاري خانه ملت گفت: بايد توجه داشت که دراين طرح اجراي قانون ساده نيست و سازمان خصوصي‌سازي و بخش‌هاي ديگر حتما بايد به وظايف خود عمل کنند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان