arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

امام جمعه گرگان: دیدار و دیدن چهره حاج حسن خمینی مردم گلستان را به یاد امام می‌اندازد/ شنیدن بیانات هوشمندانه ایشان یادآور سخنان امام است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: دیدار و دیدن چهره حاج حسن خمینی مردم استان گلستان را به یاد امام می‌اندازد و شنیدن بیانات هوشمندانه ایشان یادآور سخنان امام است.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در گفت‌وگو با جماران، درباره سفر حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی به استان گلستان که پنج شنبه و جمعه ( فردا و پس فردا) انجام خواهد شد، اظهار کرد: در شهر گرگان هر سال به مناسبت سالگرد امام خمینی(س) مراسمی برگزار می‌شود و ما همیشه دنبال این بودیم که از حضور عالم دانشمند و فاضل و یادگار حضرت امام خمینی(س) در این مراسم بهره ببریم.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های قبل فرصت حضور حاج سید حسن خمینی به دلیل تداخلی که برنامه ما با برنامه‌های باشکوهی که در حرم امام برگزار می‌شود داشت، فراهم نمی‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان تصریح کرد: ما همیشه مراسم سالگرد را شب چهاردهم خرداد برگزار می‌کردیم، اما امسال مراسم را جلوتر انداختیم تا مردم استان گلستان بتوانند از دیدار چهره‌ای که ایشان را یاد امام می‌اندازد و همچنین شنیدن بیانات هوشمندانه‌ای که یادآور سخنان امام است، بهره ببرند.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: ان‌شاءالله مردم استان گلستان برای تجدید عهد و بیعت با امام، انقلاب و رهبری و همچنین زیارت یادگار امام شرکت باشکوهی در مراسم بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی که با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی برگزار می شود، خواهند داشت.

وی یاداوری کرد: امام حقی به گردن مردم جمهوری اسلامی ایران دارند و مردم نیز این حق را نسبت به فرزند امام ادا خواهندکرد، چراکه «المرء یحفظ فی ولده» و شخصیت‌های بزرگ اگر خودشان هم نباشند در فرزندانشان حفظ می‌شوند.

مردم استان گلستان در روزهای هفتم و هشتم خرداد (فردا و پس فردا) میزبان حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی خواهند بود. یادگار امام برای شرکت در بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی و به دعوت آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان به این استان سفر می کند.
نظرات بینندگان