arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

استقبال گرم کی‌روش از مربیان ایرانی/ حاج صفی قیچی زد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18 در مجموعه پاس قوامین آغاز و در ساعت 19:10 به پایان رسید.

تمرین امروز تیم ملی در مینی کمپ دوم در حالی از ساعت 18 آغاز شد که ملی‌پوشان صبح امروز نیز تمرین کرده بودند.

ابتدا بازیکنان به مدت 10 دقیقه با حرکات کششی و استارت‌های سرعتی‌ کوتاه خود را گرم کردند و پس از آن با تقسیم به سه گروه سفید، سبز و قرمز در نیمه زمین به فوتبال پرداختند. این تمرین مشابه تمرین‌هایی بود که در مینی کمپ اول توسط کی‌روش طراحی شده بود.

پژمان منتظری به صورت اختصاصی و جدا از سایر بازیکنان تمرین کرد و پس از 30 دقیقه به گوشه زمین رفت و نظاره‌گر تمرین سایر بازیکنان بود.

تمرین تیم ملی ساعت 18:45 به مدت 2 دقیقه تعطیل شد تا ملی‌پوشان با استراحت زمین بازی را تعویض کنند و به نیمه دیگر زمین ورزشگاه بروند.

از نکات جالب تمرین امروز حضور مربیان ایرانی در قسمت VIP بود. امیرحسین پیروانی مربی تیم ملی فوتبال جوانان، مهدی تارتار سرمربی تیم صبا و علی نظرمحمدی از جمله مربیانی بودند که در تمرین امروز حضور داشتند.

احسان حاج صفی با یک ضربه قیچی زیبا موفق به گلزنی برای تیم سفیدپوش شد.

مسعود شجاعی در حالی در تمرین عصر امروز تیم ملی شرکت کرده بود که دست چپش را با آتل بسته بود. تمرین تیم ملی راس ساعت 19:10 پایان یافت و ملی‌پوشان به مدت 5 دقیقه زیر نظر دکتر دیگو سرد کردند و کار خود را پایان دادند.

علی کریمی به دلیل مصدومیت تمرین امروز را از روی نیمکت تماشا کرد و رضا قوچان نژاد نیز از جمله لژیونرهایی بود که در حوزه خلیج فارس بازی می‌کند و در تمرین امروز تیم ملی حضور نداشت.

در حالی که عده‌ی زیادی از بازیکنان پس از سرد کردن به رختکن رفتند، خسرو حیدری، وریا غفوری و محسن فروزان به همراه یکدیگر با انجام حرکات کششی و نرمشی بیشتر به سرد کردن پرداختند. در سوی دیگری از زمین نیز پورغاز، حاتمی و امید ابراهیمی با توپ‌های مخصوص به انجام حرکات نرمشی بیشتر پرداختند و پس از مدت 10 دقیقه به رختکن رفتند.

پس از پایان تمرین امروز تارتار، امیرحسین پیروانی و نظرمحمدی به کنار زمین رفتند و با اعضای کادر فنی که شامل کی‌روش، مارکار آقاجانیان و افشین پیروانی بودند، خوش و بش کردند. کی‌روش به گرمی از آن‌ها استقبال کرد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان