arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴

مارادونا: به مسئولان فيفا هشدار داده بودم اما به من گفتند ديوانه‌اي!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 اسطوره فوتبال آرژانتين مي‌گويد به مقامات ارشد دستگير شده فيفا، درباره احتمال برملا شدن فسادشان هشدار داده اما آنها به حرف‌هاي او توجهي نکرده بودند. ديه‌گو مارادونا که از قديم مخالف و جز منتقدان سرسخت عملکرد مسئولان فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) بود، به دستگيري 9 تن از مقامات ارشد فيفا به اتهام فساد اداري، رشوه‌گيري، اخاذي و پولشويي به شبکه راديويي «رِد» گفت: اينهايي که دستگير شده‌اند از فوتبال و از شفاف‌سازي متنفرند. آنها با هم دوست قديمي هستند و دست‌شان در يک کاسه است. آنها بي‌عرضه‌اند و ما بايد اين وضعيت را تغيير دهيم.

مارادونا ادامه داد: زماني که گفتم اين اتفاق براي‌شان رخ مي‌دهد، به من گفتند که ديوانه‌اي. آنها به سراغ من هم آمدند و مي‌خواستند با پول مرا بخرند اما من با کار کردن براي خودم اعتبار کسب کردم نه با فريب دادن مردم. مسئولان فيفا حتي براي‌تان آن احترامي را که شما براي توپ فوتبال قائليد، قائل نيستند.

کاپيتان پيشين آلبي‌سلسته تأکيد کرد: افراد خوب فيفا در سمت خود باقي خواهد ماند. من خودم به حساب افراد بد خواهم رسيد. فوتبال مرده است و ديگر شفافيتي در کار نيست. آنها فقط به مردم دروغ مي‌گويند و يک ضيافت شام ديگر به راه مي‌اندازند تا دوباره بلاتر را انتخاب کنند.

انتخابات رياست فيفا فردا (جمعه) با حضور سپ بلاتر و شاهزاد علي بن آل حسين، رئيس فدراسيون فوتبال اردن به عنوان تنها نامزدهاي اين انتخابات در زوريخ برگزار مي‌شود.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان