arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴

پشت پرده سوءاستفاده دشمن از برخي حوادث

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم مقام وزير کشور در امور اجتماعي و فرهنگي با اشاره به حوادثي چون اسيد پاشي اصفهان ، حادثه مهاباد و مرگ يک خواننده ، سوء استفاده دشمن از اينگونه حوادث را خاطرنشان کرد و گفت: دشمن در حادثه اي چون مهاباد با توطئه سوءاستفاده از جريان قوميت‌ها تلاش در بزرگ‌نمايي آن کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مرتضي مير باقري در جمع مديران خراسان شمالي گفت: در حادثه مهاباد دشمن با تلاش براستفاده از مباحث قوميتي و جهت دهي آن به سمت حاکميت قصد داشت مسائل را به‌نفع خود رقم بزند و به اهداف پليد خود دست يابد.

وي با اشاره به اينکه با روشن کردن مسائل از سوي نهادهاي اجتماعي و انتظامي براي مردم، اين جريان کنترل شد افزود: بايد همواره هوشيار بود چرا که دشمن مرتبا براي کشور ما نقشه مي‌کشد و تلاش داشته تا مسائل و حوادث را به نفع خود سمت و سو بدهد.

قائم مقام وزير کشور اظهارداشت: در جريان اين حادثه دشمن تلاش داشت تا با استفاده از فضاي وايبر مسئله کذبي را مطرح و مردم را به نظام جمهوري اسلامي و مسئولان آن بدبين کند و رضايت‌مندي را کاهش دهد.

ميرباقري اعتماد مردم به تيم مذاکره‌کننده کشورمان را يک سرمايه اجتماعي عنوان کرد و گفت: شيطان را مي‌شود شکست داد و اين را آموزه‌هاي ديني به ما مي‌گويد.

وي تصريح کرد: رسيدن به اين هدف شرط و شروطي دارد و آن هم اعتماد به تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي کشورمان است.
نظرات بینندگان