arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۸۹

باز هم شاکیان پرونده اعدام "عقرب سياه" تهدید شدند!

يکي از شاکيان پرونده «عقرب سياه» نيز که پيش از اين گفته بود، حتما به حکم صادره اعتراض خواهيم کرد به فارس گفت:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يکي از شاکيان پرونده «عقرب سياه» نيز که پيش از اين گفته بود، حتما به حکم صادره اعتراض خواهيم کرد به فارس گفت:

ما را تهديد کردند که به دنبال صدور حکم اعدام متهم نباشيم، چرا که صدور حکم اعدام اين متهم براي ما عواقبي خواهد داشت. او اضافه کرد شايد تعدادي از شاکيان به دليل ترس و وحشت، به حکم صادره اعتراض نکنند.

اين زن گفت: چند روز ديگر سومين سالگرد اين اتفاق شوم است و عده اي که از وقوع اين حادثه براي من باخبر هستند، براي من پيامک مي فرستند و با طعنه و کنايه تولد دوباره مرا تبريک مي گويند.

چطور ممکن است اين اتفاقات که براي ۳۰زن و دختر جوان رخ داده، ناديده گرفته شود؟ آيا دادگاه قبلي حکم اشتباه داده بود؟ آيا ما بايد از متهم براي بلايي که برسر ما آورده، عذرخواهي کنيم؟ برخي از مستشاران به ما بي احترامي کردند. آنها نسبت به جنايات متهم بي تفاوت بودند ولي در مقابل وقتي يکي از شاکيان به متهم پرخاش کرد، فوري او را به تهيه صورت جلسه و بازداشت تهديد کردند.

در اولين جلسه دادگاه که امسال برگزار شد، تنها ۲شاکي حضور داشتند و اين درحالي بود که در جلسه دوم، تعداد شاکيان به ۸نفر رسيد. به طور حتم اگر دادگاه مي خواست ما مي توانستيم همه شاکيان را به دادگاه بياوريم .

سوالي که از دادگاه و دستگاه قضايي داريم اين است که چرا همه شاکيان اين پرونده براي جلسه محاکمه احضار نشدند؟ برخي از مستشاران دادگاه، مدعي بودند که تعدادي از شاکيان به دلخواه با متهم همراه شده اند؛

در صورت صحت اين ادعا، من که منزلم در يکي از مناطق شمالي تهران است و آن شب براي خريد شب عيد به بازار رفته بودم. چطور با انبوهي از خريد شب عيد، به دلخواه با متهم همراه شدم تا به بيابان هاي خارج از تهران بروم و در بين راه هم به محل کار همسرم سربزنم.او همچنين بيان داشت که چرا ما نمي توانيم به پرونده و شماره تماس شاکيان پرونده دسترسي داشته باشيم، اما متهم و اقوام او به راحتي شماره شاکيان را براي تهديد در اختيار داشتند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
0
4
چرا اسم این قاتل افشا نمی شود؟ که ها دنبال کارش هستند؟ شوکر چرا داشته ؟ آیا جز یک اطلاعاتی کس دیگری می تواند به این سرعت آدرس و تلفن همه را پیدا کند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
0
4
واقعآ باید واسه این سیستم قضایی تاسف خورد.
وقتی یکی رو میکشن بعدشم قاضی میاد حکم تبرئه قاتل و میده و مقتول و محکوم میکنه , بسی خیال خام که واسه این مسائل حق مظلوم و بگیرن!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
1
اسم و مشخصات این حیوان رذل کثیف رو باید افشا کنید
نظرات بینندگان