arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
سردار نقدی:

اگر می‌خواهید ذلیل شوید با آمریکا رابطه برقرار کنید / آنهایی که می گویند پیرو خط امامند یک جا بیاورند که ایشان در مورد رابطه با امریکا سخن گفته باشد / فکر می‌کنند بدون کوتاه آمدن نمی‌توان زندگی آرامی داشت

برخی افراد با تفکرات ارتباط با آمریکا ادعا می‌کنند که پیرو خط امام(ره) هستند و باید در جوابشان بگوییم از تمام صحیفه امام(ره) تنها یک جلد بیاورید که در مورد رابطه با آمریکا سخن گفته باشد و این در حالی است که من از هر جای صحیفه که بخواهید حجت می‌آورم که باید در مقابل استکبار ایستاد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اگر می‌خواهید ذلیل شوید با آمریکا رابطه برقرار کنید / آنهایی که می گویند پیرو خط امامند یک جا بیاورند که ایشان در مورد رابطه با امریکا سخن گفته باشد / فکر می‌کنند بدون کوتاه آمدن نمی‌توان زندگی آرامی داشت
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز برخی افراد با تفکرات ارتباط با آمریکا ادعا می‌کنند که پیرو خط امام(ره) هستند، گفت: باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستاد.

به گزارش «انتخاب»، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در همایش 36 سال مقاومت که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد،اظهار داشت: اگر می‌خواهید ذلیل شوید بروید و با آمریکا رابطه برقرار کنید.

وی ادامه داد: امروز برخی افراد با تفکرات ارتباط با آمریکا ادعا می‌کنند که پیرو خط امام(ره) هستند و باید در جوابشان بگوییم از تمام صحیفه امام(ره) تنها یک جلد بیاورید که در مورد رابطه با آمریکا سخن گفته باشد و این در حالی است که من از هر جای صحیفه که بخواهید حجت می‌آورم که باید در مقابل استکبار ایستاد.

سردار نقدی با بیان اینکه ما از ابتدای انقلاب تاکنون گرفتار تفکری بودیم که به دنبال تضعیف باور و ایمان مردم است، افزود: این تفکر هر روز در یک حزب و گروه و جناح و با یک رنگ و لعابی در کشور نشان داده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: عده‌ای هنوز گمان می‌کنند بدون کوتاه آمدن در مقابل قدرت‌ها نمی‌توان زندگی آرامی داشت و متاسفانه این مشکل همیشه گریبانگیر کشور ما بوده است.

وی گفت: پس شما از امام بیشتر برای مردم دلسوزی نکنند که بروید مقابل دیکتاتورها تا مردم آرامش داشته باشند بلکه مردم ایران با ایستادگی و مقاومت به آرامش می‌رسند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه 3 سال است تحریم‌های فلج‌کننده در کشور ما حاکم است، بیان کرد: با تحریم چه اتفاقی در جامعه افتاد؟ و ما شاهدیم اوضاع چندان فرقی نکرده که این مسئله نشان‌دهنده امداد الهی است.

وی با تأکید براینکه رزق و روزی ما دست آمریکا نیست، اظهار داشت:‌ ما باید باور داشته باشیم خداوند رزاق است و مسئله ما مسئله تحریم‌ها نیست زیرا راه‌های نپیموده در اقتصاد فراوان است.

نظرات بینندگان