arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴

هدايتي: در کوه و کمر به دنبال اهلي‌شدن‌ هستم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 مالک استيل آذين از اينکه موفق نشده در مزايده چهارم هم مالکيت باشگاه پرسپوليس را در اختيار بگيرد ناراحت است.

حسين هدايتي پس از اعلام عدم اهليت شرکت استيل آذين در مزايده چهارم پرسپوليس به شدت عليه وزارت ورزش موضع گرفت و در صفحه شخصي‌اش آن را اعلام کرد: دولت تدبير به ويژه آقايان عقل کل در وزارت ورزش حتما اسپانسر قوي دارند و تيم قوي مي بندند.

مالک استيل آذين در ادامه حرف‌هايش کنايه‌اي هم به محمود گودرزي مي‌زند و نتايج ورزش در دوران حضور او را مورد نقد قرار مي‌دهد: نگران نباشيد همانطور که تاکنون ورزش کشور را اداره کردند و بلکه بهتر از گذشته.

به نظر مي‌رسد وزارتي‌ها به دنبال اجاره باشگاه پرسپوليس باشند و در نظر دارند بار ديگر آن را به صورت گذشته در اختيار اسپانسر قرار دهند، هدايتي نقدي هم به اين موضوع کرد و مي گويد: بايد بدانند موفقيت باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس فقط نياز مالي و تامين آن نيست.

 ضمنا من تا زمانيکه اهل نشوم دور و بر ورزش اعم از فوتبال و ديگر رشته ها پيدايم نمي‌شود و سعي مي‌کنم در زمينه هاي ديگر به مردم عزيز کشورم خدمت کنم. البته با اجازه آقايان اهلي براي تماشاي تيم محبوبم گاهي استاديوم مي روم.

هدايتي که پيگيري خاصي در اين باره دارد در پاسخ به اين که آيا به شيوه اين مزايده شکايت مي کند يا نه گفت: خير، ما سرکاريم! به لطف خداي خوبم خارج از تهران و در کوه و کمر هستم و به دنبال راهي براي اهلي شدن و رسيدن به خدا هستم. شما هم دعا کنيد موفق شوم!

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان