arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۰۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۸ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹

شریعتمداری: اسرائيل در 25 بهمن قصد داشت زغال حاصل از مهره هاي سوخته را هم مصرف كند

اسرائيل به قول «زئيف شف» در حركت كاريكاتوري 25 بهمن تلاش مي كرد زغال باقيمانده از مهره هاي سوخته خود را هم مصرف كند كه باز هم به اعتراف خودشان شكست رسواي ديگري را تجربه كردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اسرائيل به قول «زئيف شف» در حركت كاريكاتوري 25 بهمن تلاش مي كرد زغال باقيمانده از مهره هاي سوخته خود را هم مصرف كند كه باز هم به اعتراف خودشان شكست رسواي ديگري را تجربه كردند.
به گزارش خبرگزاري هاي ايسناوفارس، حسين شريعتمداري در اجلاس روساي واحد جوانان سراسر كشور حزب موتلفه اسلامي با اشاره به انقلاب هاي اخير در كشورهاي اسلامي اظهار كرد: امام خميني(ره) در زمان مبارزات عليه رژيم شاهنشاهي اعتقاد داشتند ابتدا بايد حاكميت ايران در اختيار مسلمانان قرار گرفته و حكومت اسلامي مستقر شود و در مرحله دوم حاكميت اسلام در ساير كشورهاي اسلامي شكل بگيرد و سپس در انتظار حكومت جهاني حضرت صاحب الزمان ارواحنا له الفدا بود.
وي افزود: در آن زمان كمتر كسي باور مي كرد كه به اين زودي آرمان امام خميني(ره) تحقق يابد، اما امروز شاهد موج فراگير و پرشتاب انقلاب اسلامي در جهان اسلام هستيم.
وي ادامه داد: انقلاب مردم مصر، تونس، ليبي، يمن، اردن و ساير كشورهاي منطقه 3 ويژگي اسلامي، ضدآمريكايي و ضد اسرائيلي را در خود دارد و اين ويژگي ها برگرفته از شناسنامه انقلاب اسلامي در ايران است كه اين روزها در خاورميانه و آفريقاي اسلامي وزيدن گرفته است.
مدير مسئول كيهان با اشاره به ماجراي 25 بهمن گفت؛ حركت كور 25 بهمن اگرچه بستر فتنه 88 بود ولي برخلاف آنچه تصور مي شود، ادامه آن نبود. چرا كه فتنه 88 به اعتراف مديران بيروني و عوامل داخلي آن، مرده است. وي افزود؛ ماجراي 25 بهمن پاسخ سران و عوامل فتنه به يك نياز فوري و اورژانسي آمريكا و اسرائيل بود و با اين هدف طراحي شده بود كه اين حركت كاريكاتوري با بهره گيري از رسانه هاي غربي در حد يك تظاهرات واقعي بزرگنمايي شود و به مردم مسلمان مصر و تونس و يمن و ليبي اينگونه القاء شود كه انقلاب اسلامي در ايران هم با مخالفت مردمي روبروست و نمي تواند الگوي شما باشد! اسرائيل به قول زئيف شف، در حركت كاريكاتوري 25 بهمن تلاش مي كرد كه از زغال مهره هاي سوخته خود نيز بهره برداري كند كه باز هم به اعتراف خودشان شكست رسواي ديگري را تجربه كردند.
شريعتمداري گفت؛ دشمن در پي آن است كه اسلام ناب محمدي(ص) يعني اسلام ظلم ستيز را از كرسي حاكميت پايين بكشد و اگر در اين حركت موفق نبود -كه طي 32 سال گذشته ناكام مانده است- اسلام آمريكايي كه جريان موازي با اسلام ناب است و همه ظواهر اسلام را دارد ولي ظلم ستيز نيست را جايگزين آن كند و در اين ميدان، ولي فقيه و اصل ولايت فقيه را بزرگترين سد و مانع پيش روي خود مي بيند.
مدير مسئول كيهان تأكيد كرد، جنگ نرم با نظام سلطه را ما با پيروزي انقلاب اسلامي آغاز كرده ايم و دشمن در تمامي طول سال هاي گذشته و مخصوصاً دو دهه اخير حالت پدافندي داشته است. وي افزود؛ به قول هفته نامه آلماني اشپيگل، اگر به قول خانم كلينتون، آمريكا در جنگ نرم موفق بوده است، چرا 22 بهمن با آن حضور گسترده مردم شكل مي گيرد و چرا مسلمانان در خاورميانه، انقلاب اسلامي را الگوي خود مي دانند؟
شريعتمداري با اشاره به مواضع اشخاص در برابر فتنه اظهار كرد: برخي افراد با فتنه گران همراهي و همگامي داشتند و برخي نيز با آن ها مرزبندي كردند، حزب مؤتلفه اسلامي از ابتدا به صورت آشكار در مقابل فتنه گران بود و مواضع روشني داشت.
مدير مسئول روزنامه كيهان در پاسخ به سؤالي در خصوص محاكمه سران فتنه گفت: قبل از محاكمه قضايي سران فتنه لازم بود آن ها در افكار عمومي محاكمه شوند كه امروز اين محاكمه صورت پذيرفته و هر روز پرده ديگري از چهره اسرائيلي- آمريكايي سران فتنه كنار رفته و در حال حاضر زمان محكوميت آن ها در دستگاه قضايي فرا رسيده است.
شريعتمداري درباره نقش موسوي خوييني ها در جريان فتنه تصريح كرد: موسوي خوييني ها سعي كرد نقش سايه را در جريانات اخير بازي كند و امتحان بدي پس داد، وي جزو عوامل اصلي فتنه است.
وي در پايان در خصوص شهيد ژاله گفت: كار دشمنان شهيد دزدي است، دشمنان كه مي گويند شهيد ژاله با ما بوده در ابتداي شهادت ايشان در شبكه هاي تلويزيون خود از آن شهيد عزيز با عنوان خانم ژاله صانعي ياد مي كردند و در حالي وي را وابسته به خود قلمداد مي كردند كه اساساً نمي دانستند ايشان خانم بوده يا آقا؟! و نمي دانستند شهيد ژاله دختر است و يا پسر چگونه است كه اين شهيد متعلق به آنهاست ولي جنسيت او را نمي دانستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
2
بی چشم و رو و وقیح که میگند همین آقاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
2
معلومه اين برادر حسين از زغال خوب استفاده مي كنه و خوب وارده !!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
2
می گم میشه داغ ترش کنی؟!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
0
حسین آقا لشگر و دیدی ؟؟؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
0
0
نکند اين آقا با سرويسهای امنيتی اسرائيل ارتباط دارد. که همه چيز را بقول خودش از بچه اطلاعاتيها هم بهتر بلد است.
نظرات بینندگان