arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴

حجت الاسلام مسیح مهاجری: ایران اسلامی به گورستان تکفیری ها تبدیل خواهد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت الاسلام مسیح مهاجری: ایران اسلامی به گورستان تکفیری ها تبدیل خواهد شدنماینده رییس جمهوری در دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: به تازگی صحبت هایی در خصوص حرکت تکفیری ها به سمت مرزهای ایران مطرح می شود که باید گفت اگر این اتفاق رخ دهد بدون شک ایران اسلامی به گورستان تکفیری ها بدل شده و پرونده ننگین آن ها برای همیشه بسته خواهد شد.

حجت الاسلام مسیح مهاجری عصر پنجشنبه در مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت الله زرندی که در حوزه علمیه کرمانشاه و در کنار مزار ایشان برگزار شد اظهار کرد: امروز مسئله تکفیری ها به موضوع مهم و روز جهان اسلام تبدیل شده هرچند این گروه هرگز نمی تواند کوچکترین خطری برای کشورمان به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: از سال 89 که بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفت جنبش دشمنان اسلام نیز شدت یافت و شروع به ایجاد ناامنی نظیر ایجاد بحران در سوریه و عراق کرده و گروه تروریستی داعش را ایجاد کردند.

حجت الاسلام مهاجری تاکید کرد: آن ها آرزوی ایجاد ناامنی در ایران را باید با خود به گور برده و تا زمانی که سپاه، بسیج و ارتش قدرتمند ایران حضور دارند هرگز کوچکترین خطری برای کشورمان نمی توانند ایجاد کنند.

وی پرهیز از تفرقه افکنی در کشور و ایجاد فضای اعتدالی را لازمه امروز جامعه برشمرد و گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده است و اگر بتوانیم این خواسته رهبری را محقق کنیم بسیار بهتر از گذشته به هدف خود می رسیم.



** آیت الله زرندی از بزرگان انقلاب بود

وی در ادامه از مرحوم آیت الله زرندی به عنوان یکی از بزرگان انقلاب یاد کرد و گفت: با توجه به خدمات شایانی که ایشان به انقلاب و مردم ارائه کردند آنگونه که باید حق ایشان به درستی ادا نشد.

حجت الاسلام مهاجری یادآور شد: آیت الله زرندی از شاگردان ویژه حضرت امام (ره) و از مجاهدین مخلصی بود که در کلاس درس امام راحل تربیت شد و با حکم ایشان 23 سال در سنگر نماز جمعه و حتی در سخت ترین شرایط نیز به مردم استان کرمانشاه خدمت کردند.

وی با بیان اینکه آیت الله زرندی از تحکیم کنندگان پایه ولایت فقیه بود خاطرنشان کرد: ایشان برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی زحمات زیادی کشید و با تمام وجود نیز به آرمان های انقلاب و نظام وفادار ماند.

مهاجری همچنین با تاکید بر اینکه صفا و صمیمیت در آیت الله زرندی موج می زد، یکی دیگر از خصیصه های وی را صبر و تحمل زیاد عنوان کرد و گفت: ایشان تا زمانی که مجوز تاسیس حوزه علمیه را گرفت زخم زبان های زیادی را از گوشه و کنار تحمل کرد اما از اعتقاد خود که خدمت صادقانه به مردم بود هرگز برنگشت.

وی در پایان و با بیان اینکه مردم کرمانشاه در مراسم تشییع پیکر آیت الله زرندی ثابت کردند که مردم قدرشناسی هستند، از خانواده و بخصوص همسر ایشان قدردانی کرد و گفت: آن ها در موفقیت های مرحوم آیت الله زرندی نقش بسزایی داشتند.

مرحوم آیت الله محمدحسین زرندی که با حکم حضرت امام (ره) به مدت 23 سال و تا اسفند ماه سال 86 امام جمعه کرمانشاه بود، پنجم خرداد سال گذشته در سال 82 دارفانی را وداع گفت.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان