arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۸ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
با اشاره به "توهین به هاشمی در مناظرات"

اکرمی: اگر هاشمی بعد از 32 سال، 32 اشتباه دارد اما برخی ظرف 5 سال 32 اشتباه دارند

سید رضا اكرمی از وارد كردن اتهامات زیاد به هاشمی و اجازه ندادن به او برای دفاع از خود در صدا و سیما در جریان مناظره​ها انتقاد كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید رضا اكرمی از وارد كردن اتهامات زیاد به هاشمی و اجازه ندادن به او برای دفاع از خود در صدا و سیما در جریان مناظره​ها انتقاد كرد.

به گزارش هفته نامه پنجره، این عضو جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به زمزمه​های حذف هاشمی از سوی برخی افراد اظهار داشت: هاشمی رفسنجانی یك شخصیت علمی،فرهنگی، سیاسی و عقیدتی دارد و این به هیچ وجه نادیده گرفتنی نیست.

به گفته وی، اینكه وی در خبرگان باشد یا نباشد یا در مجمع تشخیص باشد یا نباشد روی او اثری ندارد. یعنی این چیزها بر وی نمی​افزاید كه وقتی آن را از او بگیرند، چیزی را را گرفته باشند. در حال حاضر ما دائم یك طرفه حرف می​زنیم. معلوم است كه هركس تنها به قاضی برود خوشحال هم بر می​گردد.

وی در ادامه اظهار داشت: وقتی در مناظره آمدیم اسم بردیم از آقای هاشمی و آقای ناطق و به ایشان توهین كردیم و پنج دقیقه هم اجازه ندادیم كه پاسخ آنها پخش شود معلوم است كه اینها روی مردم اثر می گذارد. البته من آقای هاشمی را مبرا از اشتباه نمی​دانم اما حرف من این است كه اگر آقای هاشمی بعد از 32 سال، 32 اشتباه دارد آدم​هایی را داریم كه در ظرف 5 سال 32 اشتباه دارند.

نظرات بینندگان