arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده/ «نهنگ عنبر» 520 میلیونی شد

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» در شرایطی که شب گذشته 93 میلیون تومان فروش کرد که توانست مجموع فروش خود را به رقم 520 میلیون تومان برساند، و «اسب سفید پادشاه» در مجموع 580 میلیون تومانی شد تا حال اکران بعد از مدت‌ها خوب شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فیلم های سینمایی کمدی در هفته گذشته توانست نظر مخاطب را به خود جلب کند اما در این میان فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» که ملودرام اجتماعی است نیز نظر مخاطبان را جلب کرد.

امیر قطبی مدیر فروش فیلمیران درباره فیلم های این دفتر و فروش آن ها توضیح داد: فیلم سینمایی «ایران برگر»  درتهران به فروش 3 میلیاردو 50 میلیون تومان و شهرستان 2 میلیارد و 120 میلیون تومان در گیشه کسب کرده است . این فیلم در کل  5 میلیارد و 170 میلیون تومان فروش داشته است و هنوز در برخی از سینماها اکران است.

وی درباره فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» توضیح داد: این فیلم شب گذشته در تهران به فروش 93 میلیونی رسید که رکورد بسیار خوبی است. این فیلم در تهران به فروش 380 میلیون و در شهرستان به فروش 140 میلیون دست یافت که ظرف 9 روز فروش 520 میلیونی برای خود ثبت کرد.

قطبی درباره فروش «قصه‌ها» نیز توضیح داد: این فیلم در تهران به فروش 480 میلیون و در شهرستان به فروش 200 میلیون رسید.

علی شعبانی مدیر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «اسب سفید پادشاه» توضیح داد: این فیلم در تهران و شهرستان اکران شده و در تهران 20 سالن و در شهرستان نیز 20 سالن در اختیار دارد. فیلم به صورت تقریبی در تهران به فروش 400 میلیون و در شهرستان به فروش 180 میلیون دست یافته است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان