arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۴۰۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

حدادعادل: اینکه روحانی می گوید «حق ندارند از جیب و جانب مردم شعار دهند»، عواقب خوبی ندارد / من دلواپسم و با رئیس جمهور همزبانم

با کسی که شک او بی اندازه است، نمی‌توان مذاکره کرد؛ ما هرچه انجام دهیم باز هم شک شما باقی می‌ماند اما بدانید که در فقه، کثیرالشک را اعتباری نیست
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حدادعادل: اینکه روحانی می گوید «حق ندارند از جیب و جانب مردم شعار دهند»، عواقب خوبی ندارد / من دلواپسم و با رئیس جمهور همزبانم
رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر این که اجازه نمی دهیم پای آمریکایی ها از دریچه و پنجره مذاکرات به کشو باز شود، تصریح کرد که همه دلواپسان با رییس جمهور همزبان هستند.

به گزارش «انتخاب»، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته در «اجتماع هسته ای حوزویان» در مدرسه فیضیه قم اظهار داشت:  از آغاز نخستین توافق در ژنو تا کنون بیش از یک سال و شش ماه می گذرد که در این مدت تیم مذاکره کننده همواره در حال مذاکره و هم اکنون به مرحله حساس تنظیم توافق احتمالا نهایی رسیده است اما ما نسبت به رفتار طرفان مذاکره کننده نگرانیم و با حضور خود در این اجتماع، دلواپسی خود را اعلام می‌کنیم.

 وی با بیان این‌که ملت ایران اعتمادی به آمریکا ندارد، تأکید کرد: پرونده آمریکا نزد ملت ایران، تماما سیاه است؛ آن‌ها از 60 سال پیش دشمنی خود را علیه ملت ایران آغاز کردند و در طول 25 سال از سال 1332 تا 1357 همواره از رژیم پهلوی بر علیه مردم حمایت می‌کردند.

حداد عادل افزود: آمریکا از روز نخست با انقلاب اسلامی مقابله می‌کرد و همواره در حال فتنه انگیزی و توطئه بوده است که بدترین این توطئه‌ها، 8 سال جنگ تحمیلی علیه مردم ایران بود که با پشتیبانی آمریکا از عراق صورت گرفت.

 وی خاطرنشان کرد: مردم ایران ساقط کردن هواپیمای مسافربری از سوی آمریکا و دخالت آنان در فتنه 88 و نیز خلف وعده آمریکا در توافق ژنو را هرگز فراموش نمی‌کند؛ آمریکا از اول انقلاب تا کنون با انواع تحریم‌های اقتصادی و تهدیدات نظامی، هر کاری علیه مردم ایران را انجام دادند و اگر اقدامی هنوز مانده باشد، قادر به ارتکاب آن نیستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آمریکا در سال‌های اخیر با بهانه‌ جدیدی مسأله هسته‌ای ایران را موضوع تبلیغات دروغین خود قرار داد و با استفاده از رژیم اسرائیل خواست تا ایران را به عنوان تهدیدی جهانی معرفی کند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کس حرف آمریکا را باور نخواهد کرد چراکه همواره از رژیم صهیونیستی که صدها کلاهک هسته‌ای دارد، حمایت می‌کند و ایران که تا کنون هیچ فعالیت مخاطره آمیزی نداشته است را به عنوان خطر جهانی معرفی می‌کند.

حداد عادل با بیان این‌که ملت ایران نسبت به نتیجه مذاکرات نگرانند، تصریح کرد: ضرب المثلی ایرانی می‌گوید مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد؛ ما مار گزیده آمریکا هستیم و دولت و ملت باید مراقب باشند تا بار دیگر از این سوراخ گزیده نشوند.

وی به رفتار آمریکایی‌ها در حمایت رژیم عربستان سعودی در قتل عام مردم مظلوم یمن اشاره کرد و گفت: مردم یمن در حالی برای کسب استقلال خود برخواستند که روزانه ده‌ها کشته می‌دهند؛ آمریکایی پشتیبان این جنایات عربستان است که در سال 88 به سبب کشته شدن مشکوک یک خانم در ایران، جنجال‌های سیاسی و بزرگی را در سطح جهان رقم زد.

رییس فراکسیون اصول گرایان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به شعار «این است شعار ملت، قطع مسیر ذلت» گفت: ملت ایران هیچ‌گاه در مسیر ذلت قدم برنداشته و برنخواهد داشت.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها تا قبل از مذاکرات می‌خواستند با تحریم و فشار و تهدید، مردم را در مقابل نظام قرار داده و شورش‌های خیابانی ایجاد کنند اما ملت انقلابی ایران این آرزو را بر دل آنان گذاشت.

حداد عادل افزود: آمریکایی‌ها در همان زمان تحریم و پیش از شروع مذاکرات، دست به جنایات بزرگی زدند که دانشمندان هسته‌ای ایران را به کمک عوامل رژیم صهیونیستی ترور کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان جان و مال مردم ایران که اثری از تحریم‌ها برای مقابله مردم با نظام ندیدند، امروز بر سر میز مذاکره حاضر شده و تلاش می‌کنند تا با فشار و بهانه جویی همان اهداف را دنبال کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرف های مذاکره کننده می‌خواهند از طریق مذاکره راه نفوذی برای مداخله همیشگی پیدا کنند؛ دولت و تیم مذاکره کننده بداند که نباید مذاکره به مداخله آمریکایی‌ها تبدیل شود.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها خواهان دست یابی فراتر از حتی پروتکل الحاقی به سایت‌ها و مراکز نظامی هستند و بهانه می‌آورند که ما به ایران مشکوک هستیم.

 حداد عادل خطاب به دشمن آمریکایی تصریح کرد: با کسی که شک او بی اندازه است، نمی‌توان مذاکره کرد؛ ما هرچه انجام دهیم باز هم شک شما باقی می‌ماند اما بدانید که در فقه، کثیرالشک را اعتباری نیست.

وی یادآور شد: آمریکایی‌ها می‌خواهند به وسیله این توافق و به بهانه سرکشی، استقلال صاحب خانه را سلب کنند اما بدانند که طبق قائده «لا ضرر و لا ضرار فی الدین» با چنین بهانه جویی‌هایی، پاسخ منفی ملت ایران را دریافت خواهند کرد.

رییس فراکسیون اصول گرایان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:‌ چنانچه آمریکایی‌ها بخواهند همانند «ثمرة‌ بن جندب» عمل کرده و هر روز به بهانه سرکشی، در ایران مداخله کنند، پاسخ ما مثال پاسخ پیغمبر اسلام(ص) خواهد بود.

وی تأکید کرد: ما سال 57 بر استقلال پافشاری کردیم و آمریکایی ها را از در بیرون کردیم و اجازه نمی دهیم حالا از پنجره مذاکرات وارد کشور شوند.

حداد عادل خاطرنشان کرد: حضور روحانیان در مدرسه فیضیه برای اعلام این مطلب است که مذاکره نباید راه را برای مداخله باز کند؛ ملت ایران به هیچ قدرتی تحت هیچ عنوانی اجازه مداخله در امور سیاسی و نظامی و امنیتی را نخواهد داد تا هر روز به بهانه‌ راستی آزمایی از مراکز نظامی بازرسی کنند.

وی گفت: روحانیان حوزه علمیه قم و سایر حوزه‌های علمیه کشور همگام با ملت و پشت سر رهبر معظم انقلاب با اجتماعات خود پیامی را به دولت و مذاکره کنندگان و پیامی را به آمریکا می‌دهند.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام اجتماع کنندگان به تیم مذاکره کننده اظهار داشت: مادامی که دولت خطوط قرمز را رعایت کرده و زیر بار زور و ذلت نرود، ملت پشتیبان آنان است.

وی افزود: رهبر انقلاب بارها فرمودند که ما به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم و روز چهارشنبه هم فرمودند که تیم مذاکره کننده زحمت می‌کشند و عرق می‌ریزند اما بارها نیز به پافشاری بر خطوط قرمز تأکید داشتند.

حداد عادل خطاب به آمریکایی‌ها پیام اجتماع کنندگان را عنوان کرد و گفت: ملت ایران به هیچ وجه حاضر نیست که استقلال خود را بفروشد و وعده رفاه دروغین آمریکایی‌ها را تحویل بگیرد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها بدانند که مردم ایران به جای تسلیم در برابر آنان، مقابل حکم خداوند متعال و قرآن کریم تسلیم می‌شوند؛ ملت ایران در این مسأله همانند تمام گردنه‌های صعب العبور گذشته پیروز خواهد شد.

رییس فراکسیون اصول گرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام ملت ایران به آمریکایی‌ها تصریح کرد: مردم ایران در این جنگ اقتصادی تحمیلی، با اقتصاد مقاومتی، مقاومت اقتصادی خواهد کرد.

وی با تأکید بر این‌که ما نگران و دلواپسیم، گفت: امروز رییس جمهور در دیدار فرمانداران تأکید کردند که دلهره مذاکرات سیاسی از دلهره در جبهه نظامی کمتر نیست؛ بنابراین همه دلواپسان با رییس جمهور همزبان هستند زیرا میان دلهره و دلواپسی تفاوت چندانی نیست.


حداد عادل با تأکید بر این‌که از دولت انتظار داریم که به سخن منتقدان توجه داشته باشد، عنوان کرد: این‌که رییس جمهور می‌گوید «حق ندارند از جیب و جانب مردم شعار دهند»، عواقب خوبی ندارد.

وی یادآور شد: امیدواریم تا فرزندان انقلاب بتوانند با رفتار مؤمنانه و عزت مندانه خود حقانیت ملت ایران را در تحریم‌ها اثبات کرده و در میدان مذاکره پیروز آیند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱۵۰
غیر قابل انتشار: ۶۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
13
188
آقای حداد عادل شما هشت سال به نام حمایت از دولت نه تنها خود انتقاد نمی کردید بلکه جلوی انتقاد دیگران را هم می گرفتید آنهم حمایت از دولتی که هر روز یک پرونده از شاهکارهایش در محاکم رو می شود و به هیچ چیز پایبند نبود و حتی مجلس را هم مسخره می کرد حالا چه شده شما منتقد شده اید ؟
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
12
128
یعنی چی عولقب خوبی نداره ?? عزیز من راست می گه تمام کسایی که به روحانی رای دادند خواهان انجام وعده هاش هستند و این یعنی جمعیت زیادی خواهان توافق هستند پس چجور بعضی ها دائم می گن مردم ناراضی هستند !!! خیلی وقته خیلی از جانب ما و برخلاف ما حرف می زنند!!!!
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
8
98
عواقب خوبی ندارد یعنی چه ؟ یعنی اگر از جیب مردم شعار داده نشود بدبخت می شویم ؟!!
سکوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
6
93
کجای این حرف عواقب بدی دارد "حق ندارند از جیب و جانب مردم شعار دهند".این جمله بسیار زبان گویای عموم ملت است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
3
61
«مردم ایران در این جنگ اقتصادی تحمیلی، با اقتصاد مقاومتی، مقاومت اقتصادی خواهد کرد.»
برادر عزیز ما هم در تاکید بر مقاومت با شما هم عقیده هستیم لیکن همانگونه که رئیس جمهور محبوب فرمودند مسولین و نمایندگان شعار مقاومت سر میدهند و هزینه آنرا از جیب ملت مظلوم می پردازند
اثبات این ادعا این است که از زمان تحریم تاکنون حقوق و مزایای مدیران و نمایندگان محترم نه تنها کاهش نیافته بلکه نسبت به اقشار ضعیف افزایش قابل توجه نیز داشته است
پس بیایید و باهم هزینه مقاومت را بدهیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
9
81
نظر مردم نظر دکتر روحانی است....در انتخابات اثبات شد....مملکت هم متعلق به مردم است. چرا عده ای به جای مردم حرف بزنند؟ درود بر روحانی، به خاطر شعارهای روحانی بود که پای صندوق رای امدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
12
9
چه عجب ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
4
63
، عواقب خوبی ندارد

این یعنی چی ؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان