arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

منصوريان در استقلال، برانکو در سپاهان و فرکي در نفت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 با پايان فينال جام حذفي ، شرايط نيمکت هاي ليگ برتر مشخص مي شود.

شايد فينال جام حذفي سرنوشت ليگ برتر را به کلي عوض کند. بعد از اين بازي است که چرحش مربيان در ليگ برتر استارت مي خورد. برنامه اي که همه شرايط را عوض مي کند. استقلالي ها به اميد اين بازي نشستند تا در پايانش به دنبال عليرضا منصوريان بروند. اگرچه گروهي در هيات مديره استقلال با آوردن او مشکل دارند اما منصوريان اين روزها خواسته هواد اران استقلال است.

اتفاقي که سبب مي شود تا هيات مديره او را گزينه اول تيمش بداند. اگرچه نفتي ها هم نمي خواهند به اين سادگي مربي جوان شان را از دست بدهند و تا به حال با چند بيانيه رسمي از مديران استقلال براي آوردن نام منصوريان انتقاد کرده اند. نفتي ها اميد دارند با حمايت هواداران استقلال بتوانند اولين جام قهرماني باشگاه شان را بدست بياورند.

در صورت پيوستن منصوريان به استقلال ، گردش مربياني در ليگ برتر اتفاق مي افتد. در روزهايي که حسين فرکي گفته براي برگشتن به سپاهان ترديد دارد ، او اگر بخواهد در تهران کار کند. نفت بهترين گزينه اش است. قهرمان دو دوره متوالي ليگ به تيمي مي رود که يکي از 8 تيم برتر آسياست. تيمي که پايه موفقيتش را خودش گذاشته بود.

رفتن فرکي از سپاهان هم سبب مي شود اصفهاني ها به دنبال مربي باشند. براي آنها بهترين گزينه برانکو ايوانکوويچ است. مربي پرسپوليس که قرارداد يکساله با قرمزها دارد اما چون شرايط مالي قراردادش هنوز پرداخت نشده ، مي تواند به جدايي فکر کند. آن هم در شرايطي که اصلا مشخص نيست چه اتفاقي براي تيم محبوب پايتخت مي افتد.

منبع : خبرآنلاين
نظرات بینندگان