arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

قصد تغییرات در استقلال و پرسپولیس داریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون وزیر ورزش که تماشاگر ویژه دیدار فینال جام حذفی بود در خلال آن درباره آینده سرخابی‌های تهران هم صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، نصرالله سجادی در پایان دیدار فینال جام حذفی درباره قهرمانی ذوبی‌ها گفت: هر دو تیم تلاش کردند. ذوب آهن و نفت بازیکنان جوان دارند و امیدوارم این جوانان به درد تیم ملی بخورند. البته ما در کشورمان استعدادهای زیادی داریم و دیدید که امروز دو تیم برای رسیدن به قهرمانی که حساسیت هایی هم داشت تمام تلاش خود را به خرج دادند.

وی درباره سرنوشت سرخابی ها و اینکه گفته می شود اختیارات استقلال و پرسپولیس به او واگذار شده خاطرنشان کرد: اختیار آنها به ما واگذار نشده اما کمک خواهیم کرد که در فصل جدید تیم تشکیل داده و کارها را انجام بدهند. البته دو تیم هیات مدیره خواهند داشت و مدیرعامل مجری تصمیمات هیات مدیره خواهد بود. تصمیم گیری خواهد شد تا این دو تیم عقب نمانند.

معاون وزیر ورزش درباره تعیین راهکارهای درآمدی بیان داشت: به هر حال وزارت ورزش در نظر دارد تغییراتی در هیات مدیره های دو تیم بدهد تا با تعیین اسپانسرهایی برای آنها از دیگر تیم ها عقب نمانند و زمان را هم از دست ندهیم.

سجادی در پایان درباره اینکه افشارزاده هم مدیرعامل استقلال است و هم معاون وزیر و اینکه آیا این همان تغییرات است توضیح داد: بله، این همان تغییرات است که گفتم در دو تیم صورت خواهد گرفت.
نظرات بینندگان