arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

طرح سوال از شهردار تهران پس گرفته شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو شورای اسلامی شهر تهران که از دو هفته پیش موضوع سوال از شهردار تهران را مطرح کرده در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حرف طرح سوال از شهردار را به احترام اعضای شورا، سرمایه گذاران پروژه اسپیناس و سلطانی فر معاون رییس جمهوری پس می گیرم.

به گزارش ایرنا ابوالفضل قناعتی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در بحث تخلف مجموعه هتل اسپیناس، من قانع نشدم و روال در این موارد جمع آوری 11 امضا برای استیضاح شهرداراست اماآقای سلطانی فر معاون رییس جمهوری با بنده تماس گرفت و در خصوص مشکلات گردشگری و هتل سازی مطالبی را مطرح کرد.

وی گفت: سلطانی فر در این تماس گفت که سرمایه گذار هتل اسپیناس سرمایه اش را به تهران آورده و تاکنون 400 میلیارد تومان برای این هتل هزینه کرده و نظام به این سرمایه گذار وام اندکی داده است.

قناعتی افزود: 19 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز درخواست کردند که از طرح سوال چشم پوشی کنیم.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورا معتقدند که اگر تخلفی انجام شده بر اساس نوع فعالیت(هتل سازی) نگاه مثبتی به آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای شورای امنیت کشور نیز بحث هتل سازی دارای اهمیت است افزود: بحث های دیگری نیز در این زمینه مطرح شده که نمی توانم بیان کنم.

قناعتی تاکید کرد: با بررسی های انجام شده هتل اسپیناس تاکنون چهارهزار و 770 متر مربع تخلف خارج از تراکم مجاز دارد و احتمال دارد با بررسی های بیشتر این عدد افزایش پیدا کند که تا هفته آینده تخلف دقیق را اعلام می کنم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران توصیه کرد: افرادی که می توانند در این زمینه کمک کنند تا تنها و بهترین هتلی که در شهر تهران در حال احداث است به ثمر رسیده و آبرویی برای شهر باشد.

دوستی: اگر تخلفی ببینم به رییس جمهوری هم نمی بخشم

اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران پس از سخنان قناعتی خاطرنشان کرد: اگر تخلفی در پروژه هتل اسپیناس ببینم نه تنها به معاون رییس جمهوری بلکه این تخلف را به توصیه شخص رییس جمهوری نمی بخشم.

دوستی افزود: حتی اگر بهترین مکان برای بهترین شخصیت کشور نیز در حال ساخت باشد و تخلفی داشته باشد، قابل بخشش نیست.

وی با بیان اینکه موضوع تخلف در پروژه هتل اسپیناس دو هفته وقت شورا را گرفته افزود: این روال از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران رخت بربسته و اگر تخلفی محرز باشد، بدون شک با آن برخورد می شود.

دوستی گفت: این شورا، شورای کارآمدی است و بدون سیاسی بازی و جوسازی مقابل هر تخلفی می ایستد.


نظرات بینندگان