arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

سردار سلامی: استرات‍ژی تهدید برای ایران قابل پذیرش نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:استراتژی تهدید و ارعاب برای ملت ایران قابل پذیرش نیست.

به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی صبح امروز (سه شنبه) در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی شهید تهرانی مقدم که در محل سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد اظهارداشت: آنها فکر می کنند هنوز می توانند راهی برای نفوذ به ایران پیدا کنند اما راهی وجود ندارد جز پذیرش اعتبار و قدرت ملت بزرگ ایران.

وی افزود: عاشورا سازنده عنصر ملت ایران است و همه شیعیان از این واقعه بزرگ، روح، جان، توان و شرافت می گیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: به گفته اوباما رییس بزرگترین قدرت ظاهری و شیطانی تاریخ یک میلیون شهید ایران در جنگ با صدام نشان می دهد هر وقت غرور این ملت خدشه دار شود ایستادگی می کنند.

سردار سلامی افزود: شهدا هنوز هم بازدارندگی ما را در مقابل قدرت های بزرگ محقق می کنند؛ اگر آنها نبودند ما با چه سند می گفتیم که تا اخر می ایستیم.

وی در توصیف شخصیت شهید حسن تهرانی مقدم گفت: این شهید بزرگوار دشمن را به خوبی شناخته بود و می دانست که باید در مقابل دشمن قدرتمند شد؛ او زمین و زمان را بهم می ریخت تا ایران قدرتمند شود.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: امروز ما به نقطه ای رسیده ایم که صاحب قدرت مادی و معنوی هستیم و می توانیم با اعتماد به نفس و بر اساس واقع بینی و منطق توازن قدرت بگوییم که دیگر دوران قلدری و زورگویی به پایان رسیده است و فقط با ملت ایران با ادبیاتی احترام انگیر و در فضایی عادلانه می توان سخن گفت.

سردار سلامی تصریح کرد: ادبیات تهدید برای تغییر تفکر و یا تغییر مدل رفتار در مورد ملت ایران دیگر برای همیشه بی خاصیت و نا کارآمد است. استراتژی های قهرآمیز و خشونت بار تحریم، تهدید، تحقیر و ارعاب هیچ کدام برای ملت ایران دیگر قابل پذیرش نیست.

وی افزود: آمریکایی ها می گویند که برخوردشان در موضوع هسته ای با ایران بر اساس اعتماد نیست و بر منطق راستی آزمایی عمل می کنند.

جانشین فرمانده سپاه عنوان کرد: آمریکا انشاءکننده دیکتاتوری در عالم است از شاه گرفته تا سلاطین عرب، همه دیکتاتور های عالم پرورش یافته مکتب آمریکا هستند، مدیریت همه دستگاه های شکنجه عالم، مدیریت همه کودتاهای عالم و حمله های شبانه به کودکان بر عهده آمریکا است.

سردار سلامی افزود: آمریکا باید بداند کار این قدرت روبه زوال است؛ آثار این زوال به خوبی هویدا است و ملت ایران تصمیم گرفته است که از عزت خویش،دستاوردهای انقلاب، آزادی، میراث شهیدان، استقلال، اعتبار و کرامت خود تا اخر دفاع کند؛ این راه ما و راه شهیدان ما است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: رهبری دستهایش را بالا برد و به جهان هشدار داد که من اجازه نمی دهم. این سخن تجلی اراده یک ملت بود که از میان لب های رهبری به جهان مخابره شد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: ما برای تحقق این پیام تا آخر ایستاده ایم، جان می دهیم و قطعه قطعه می شویم و این اراده مسلم را به دشمنان خود تحمیل می کنیم.
نظرات بینندگان