arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

ادعاي نتانياهو: ايران از سود توافق هسته‌اي براي تسليح دشمنان ما استفاده مي‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 نخست‌وزير رژيم صهيونيستي مدعي شد توافق هسته‌اي ميلياردها دلار را به اقتصاد ايران تزريق خواهد کرد و دولت ايران از اين پول براي تسليح دشمنان تل‌آويو استفاده خواهد کرد.

به گزارش شبکه آي 24، بنيامين نتانياهو همزمان با ديدار از مانور موسوم به جبهه داخلي در سرزمين‌هاي اشغالي مدعي شد: توافق هسته‌اي ايران ميلياردها دلار را به اقتصاد ايران تزريق خواهد کرد که اين کشور مي‌تواند با استفاده از آن به تسليح دشمنان ما ادامه دهد.

نخست‌وزير رژيم صهيونيستي از برگزاري چنين مانوري که با هدف آمادگي در برابر حمله موشکي انجام شده ابراز رضايت کرد اما با اشاره به راکت‌هايي که بنا بر ادعاي وي توسط ايران تامين مي‌شود نسبت به چالش‌هاي هميشگي در اطراف اسرائيل هشدار داد.

بنيامين نتانياهو در اين بازديد گفت: زماني که مسئله امنيت اسرائيل در ميان باشد من ابتدا به خودمان تکيه مي‌کنم. بهترين مدرک براي اين حرف توافق ايران است که راه را براي توليد تعداد زيادي بمب توسط ايران فراهم کرده است.

مانور مذکور امروز در سرزمين‌هاي اشغالي برگزار شد که در راستاي اين مانور آژير خطر در سراسر اسرائيل به صدا درآمد.

ايهود باراک، نخست‌وزير پيشين رژيم صهيونيستي نيز روز گذشته نسبت به دستکم گرفتن توان موشکي حزب‌الله هشدار داد. وي در جريان يک سخنراني تاکيد کرد که اسرائيل به ميزان دقت موشکهاي حزب‌الله توجهي نکرده و از اين رو آمادگي مقابله با آنها را ندارد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان