arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

دادکان: هشت ماه قبل گفته بودم که پرسپوليس و استقلال واگذار نمي‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرکل تربيت بدني دانشگاه آزاد گفت: پرسپوليس و استقلال واگذار نمي‌شوند و نبايد مردم را با اين موضوع سر کار گذاشت.

محمد دادکان پس از قهرماني تيم تنيس روي ميز دانشگاه آزاد در ليگ برتر تنيس روي ميز اظهار داشت: خوشحالم که تيم ما به اين موفقيت دست پيدا کرد. دانشگاه آزاد امسال در 10 رشته ورزشي در بخش خواهران و برادران به قهرماني رسيد و در 15 رشته توسط روي سکو رفت. اين در حالي بود که مخارج ما بسيار شفاف بود و به زودي ليست اين مخارج را اعلام مي‌کنيم.

وي درباره نايب‌قهرماني تيم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: بسکتبال ما نشان داد که چه جايگاهي دارد. فقط نبايد اين نايب‌قهرماني را ببينيد. بايد به ميزان هزينه‌ها نيز توجه کرد. مشحون خودش به من گفت که مهرام 6 برابر تيم ما هزينه کرده و اين در شرايطي که اين تيم همراه با ما در فينال حضور داشت.

مديرکل تربيت بدني دانشگاه آزاد ادامه داد: ما فينال هفتم را در سالن اختصاصي دانشگاه آزاد و بدون هيچ حرف و حديثي برگزار کرديم و حتي بانوان نيز حضور داشتند. همه ديدند که هيچ اتفاقي در سالن رخ نداد. اگر اين مسابقه در شهرستان برگزار مي‌شد، حساسيت به وجود مي‌آمد.

دادکان درباره پاداش به بازيکنان تيم تنيس روي ميز و همچنين آينده تيم‌هاي دانشگاه آزاد در رشته‌هاي مختلف عنوان کرد: قراردادهاي ما حرفه‌اي بسته شده و فکر همه چيز از جمله پاداش‌ها را کرده‌ايم. درباره تيم‌هاي دانشگاه آزاد نيز بايد بگويم که با همين قدرت به کارمان ادامه خواهيم داد.

رئيس پيشين فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که "آيا شما حاضر بوديد به بلاتر در انتخابات فيفا آن هم در حالي که اين نهاد غرق در فساد شده، رأي بدهيد؟" اظهار داشت: آن کسي که از ايران رأي داده، حتماً فکرش را کرده است. شايد اگر من هم بودم، به بلاتر رأي مي‌دادم.

دادکان در پايان درباره وضعيت دو باشگاه پرطرفدار پايتخت گفت: هشت ماه گفته بودم که اين موضوع سر کاري است و در واقع اراده‌اي براي واگذاري نيست. اين دو تيم را نمي‌شود واگذار کرد و نبايد مردم را سر کار گذاشت.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان