arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

ترافیک سنگین در آزاد راه تهران - قزوین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - قزوین خبرداد.

سرهنگ رضا اکبری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: هم اکنون درلاین شمالی بزرگراه تهران - کرج از محدوده پل فردیس تا مهرویلا ترافیک سنگین و از محدوده مهرویلا به بعد نیمه سنگین و روان است.

وی اضافه کرد: درجاده کرج -چالوس نیز ازمیدان امیر کبیرتا سه راه دیزین ترافیک نیمه سنگین و ازسه راه دیزین تا کندوان ترافیک سنگین است.

اکبری یادآورشد: به دلیل حجم سنگین تردد درجاده کرج - چالوس نیز از بعداز ظهر روز گذشته تا امروز صبح تردد وسیله نقلیه ازمسیر شمال به جنوب ممنوع بود که درحال حاضر این محدودیت برداشته شده و تردد به صورت دوطرفه انجام می شود .

وی ازتمامی رانندگان خودروهای سواری و حمل ونقل عمومی و مسافربری خواست قبل ازشروع سفر ازسلامتی فنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا ازبروز حوادث ناگوار پیشگیری شود .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم ترافیک در جادههای استان البرز می طلبد رانندگان علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی درمواقع ترافیک حوصله کنند واز شانه های خاکی جاده ها عبورنکنند چرا که این موجب ترافیک سنگین تری درمسیرها خواهد شد .

اکبری از رانندگان خواست با توجه به تعطیلات پیش رو وافزایش سفرهای جاده ای بویژه درمحورهای کوهستانی ازعجله و شتاب اجتناب کنند.

البرز دارای یکهزارو500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این استان است، این درحالی است که تنها نیم درصد راه های ایران درالبرز قرار دارد.
نظرات بینندگان