arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

تاج: فرد اخاذ به همراه همسرش دستگير شده است/ با سرخابي‌ها مشکل دارم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رييس سازمان ليگ حرفه‌اي گفت: از عزيزي مي خواهم به سازمان ليگ بيايد تا قوانين و مقررات را بررسي کنيم.

مهدي تاج درباره برگزاري ليگ فصل آينده با 20 تيم در يک گروه اظهار داشت: هيات رييسه ليگ آزادگان قبلي مصوب کرده است که بازي ها 20 تيمي شود و مسابقات در يک گروه به انجام برسد. ما اين روند را انجام مي دهيم.

او ادامه داد: من هم اعتقادم تعداد تيم ها نبايد 22 تيم يا 24 تيم شود. وقتي در کشورمان امکانات نيست و باشگاهها پول ندارند چرا بايد تعداد تيم ها بالا باشند؟ در اين شرايط کيفيت ليگ هم پايين مي آيد و بازي هايي مي بينيم که اصلا جذابيت ندارند.

رييس سازمان ليگ حرفه‌اي خاطرنشان کرد: از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا از ما خواسته شده است که اول فصل مشخص شود تيم ها امکانات دارند يا نه. بدهي دارند و يا نه و اين ديوار حفاظتي را اعمال کنيم. ما همين کار را در ليگ برتر هم انجام مي دهيم.

او درباره اينکه کارگروه تعيين صلاحيت تيم ها وضعيت 20 تيم حاضر در ليگ يک را بررسي مي کند يا نه گفت:کارگروه اين را بررسي مي کند که آيا تيم هاي ليگ يکي حداقل ها را دارند يا نه.اين خيلي بد است که يک دفعه باشگاه اتکا گلستان از ليگ يگ کنار مي رود و بازي ها را دچار مشکل مي کند.

تاج درباره اينکه اگر تيم ها تعيين صلاحيت نشوند به کجا مي روند اظهار داشت: اين تيم ها اگر در ليگ يک نيايند، به ليگ دو مي روند. با اين وجود اگر با اين ديوار حفاظتي، تعداد تيم هاي ليگ يک به 8 و 9 برسد شخصا بر اين باورم يک تيم هايي مثل نيروي زميني را به مسابقات بياوريم که استاندارها را دارند. هر چند فعلا مصوبه هماني است که بهروان گفت و قراري نداريم از تيم هاي ليگ هاي پايين تر به ليگ يک بيايند.

او درباره اينکه آيا در فصل آتي، تبليغات ليگ يک سر و سامان خواهد گرفت يا نه گفت: سال آينده ليگ يک هم جزو تبليغات محيطي خواهد بود. وقتي ال اي دي به ورزشگاه برده مي شود اما بازي پخش نمي شود مشکل به وجود مي آيد اما با صدا و سيما تفاهم کرديم که تبليغات محيطي را در ليگ يک انجام دهيم.

تاج درباره وضعيت فولادنوين براي فصل آتي بيان داشت: فولاد نوين بايد دو هيات مديره نسبت به فولاد خوزستان داشته باشد. با اين شرايط مي تواند بماند. نظر ما اين است که فولادنوين در اهواز بماند.

او خاطرنشان کرد: در ليگ ديديم که تيم هاي زيادي بودند که تماشاگر داشتند. اين اتفاق ارزشمندي است. من در ليگ برتر با تراکتور موافق هستم چون هوادار و تماشاگر دارد اما با پرسپوليس و استقلال مشکل دارم چون در اين فصل نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و تماشاگر هم نرفت.

رييس سازمان ليگ درباره اينکه خداداد عزيزي نسبت به يک گروه شدن ليگ يک انتقاد کرده بود گفت: از عزيزي مي خواهم به سازمان ليگ بيايد تا قوانين و مقررات را بررسي کنيم. ما قرار است مسيري را طي کنيم و زماني که داريم هم مشخص است. من عزيزي را دوست دارم و مي دانم او آدم پيچيده اي نيست. بنابراين خواهش مي کنم به سازمان ليگ بيايد تا موضوعات رابررسي کنيم.

او درباره حاشيه هاي رخ داده براي تيم مس و نامه‌اي که از سوي سازمان ليگ به اين باشگاه نوشته شده بود اظهار داشت: آن نامه به سال 91 مربوط بود و ما در سازمان ليگ سابقه اي از اين موضوع نداريم. آن زمان سازمان ليگ نبود و سازمان ليگ آزادگان بود. ما الان اين کار را نمي کنيم و اعتقادي به اين نامه ها نداريم. کميته صيانت هم موضوع را دنبال کرد و کميته اخلاق فدراسيون پيگير است. اگر مشخص شود پشت اين جريان موضوعي وجود دارد و کاري صورت گرفته مديرعامل و هيات مديره مس محروم مي شوند.

تاج درباره وضعيت فرد اخاذ بيان داشت: اين فرد به همراه همسرش دستگير شده است و من در جريان اعترافات او هستم. اين فرد اعتياد دارد و کلاهبردار است.

او درباره اينکه آيا او اين پول را به کسي داده است يا نه گفت: او چنين اعترافي نکرده است.

منبع : بانک ورزش
نظرات بینندگان