arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

قطر: نگران از دست دادن میزبانی نیستیم/ دوباره رای‌گیری کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از مسئولان بلند پایه فوتبال قطر می‌گوید برکناری بلاتر آنها را نگران میزبانی جام جهانی 2022 نکرده و حتی اگر رای گیری دوباره نیز شود برای آنها مشکلی نیست.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد برکناری سپ بلاتر بیش از هر کشور دیگری قطری‌ها را نگران سرنوشت خود برای میزبانی جام جهانی 2022 کرده است.

شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی رئیس فدراسیون فوتبال قطر، به صحبت های اخیر گرگ دایک رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس پاسخ داد.

شیخ حمد نیز به مانند همتای روسی خود به استناد به همکاری با هیئت تحقیق کننده مربوطه، در این باره گفت: به طور کامل با آقای گارسیا همکاری کردیم و مشخص شد کار خطایی انجام نداده‌ایم. با این حال مشکلی با تحقیقات دادستان سوئیس درباره این دو جام جهانی نداریم. از آقای دایک می‌خواهیم که نگرانی هایش را درباره میزبانی جام جهانی 2022 به صورت قانونی پیش ببرد.

صحبت‌های کمتری درباره فساد حول جام جهانی 2018 در روسیه وجود دارد و ما نمی‌فهمیم چطور مردم با اینکه به دلیل سلامتشان می‌خواهیم جام را در زمانی غیر از تابستان انجام دهیم مشکل دارند. فکر می‌کنم مدارک موجود درباره فرآیند رای دادن کشورها موجود باشد که این از نظر ما قابل درک است. راه حل آن رای‌گیری مجدد خواهد که مشکلی با آن نداریم. به همین سادگی.
نظرات بینندگان