arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

تماسی که کفاشیان را فراری داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز (چهارشنبه) پیگیری شد

به گزارش تسنیم، تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 18 عصر امروز در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) و زیر نظر کادر فنی آغاز شد.
* بازیکنان پیش از حضور کی‌روش در تمرین مشغول کار با توپ بودند که در این بین آندرانیک تیموریان و هاشم بیک‌زاده به همراه لوسیانو کروز و دن گاسپار از راه دور به دروازه کوچک شوت می‌زدند و مسابقه گلزنی داشتند. در این بین تیموریان کری‌خوانی زیادی با لوسیانو داشت و با هم شوخی هم می‌کردند.

* بازیکنان پس از گرم کردن به انجام تمرین بسیار متفاوتی مشغول شدند. کی‌روش دو تیم را در دو طرف میدان قرار داد  اما نوع چینش آنها با هم متفاوت بود به طوری که یک تیم کاورهای قرمز و سبز پوشیده بود و تیم دیگر نیز با کاورهای بنفش و سفید در سوی دیگر میدان حضور داشت. در این بخش از تمرین که فوتبال درون تیمی بود فقط مدافعان تیم‌ها می‌توانستند مقابل تیم حریف قرار بگیرند و تیم مقابل با تمام بازیکنان به سمت دروازه حمله می‌کرد تا کی‌روش مدافعان تیمش را زیر فشار زیادی قرار دهد.

* کی‌روش بارها بازیکنان را متوقف کرد و توضیحات لازم را به آنها می‌داد تا بدانند که باید این نوع تمرین را چگونه انجام دهند و بازیکنان نیز به دقت به فرامین کی‌روش گوش می‌دادند.
* علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران و مربی پیشین تیم ملی در تمرین امروز حاضر شد که با استقبال گرم کارلوس‌کی‌روش همراه شد و سرمربی تیم ملی از دستیار پیشین خود به گرمی استقبال کرد.
* در تمرین امروز مهدی حیدری مربی دروازه‌بان‌های تیم جوانان حاضر شده بود و در کنار دن‌گاسپار دروازه‌بان‌های تیم ملی را تمرین می‌داد. مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی به دلیل درگذشت پدر همسرش فردا ایران را ترک خواهد کرد و به همین دلیل تا زمان بازگشت او حیدری دروازه‌بان‌ها را تمرین خواهد داد.
* علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان نیز که پس از گذشت مدتی از تمرین در ورزشگاه حاضر شده بود برخلاف روز گذشته توانست با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی دیدار کند و مدت زمان بیشتری هم در تمرین حضور داشت، البته زمان حضورش تلفن مهمی به او شد که مخفیانه به پشت نیمکت رفت و پس از صحبت با تلفن همراه خود تمرین تیم ملی را ترک کرد و به سرعت از ورزشگاه بیرون رفت.

* کی‌روش پس از استراحت دادن به بازیکنان در ساعت 19 زمین تمرینی را کوچکتر کرد و بازیکنان نیز در دو تیم قرمز و سفید به فوتبال خود ادامه دادند که در این بین سروش رفیعی نقش بازیکن کلیدی را به همراه داشت و با کاور سبز به هر دو تیم کمک می‌کرد. در این بخش نیز کی‌روش بارها تمرین را متوقف کرد و به بازیکنان تذکرات لازم را داد.  
* در تمرین امروز گرد و خاک و باد شدیدی نظم تمرین تیم ملی را به هم ریخت که باعث افتادن تابلوهای تبلیغاتی نیز شد . این گرد و خاک باعث شد یکی از بازیکنان تیم ملی نیز از تمرین خارج شود چون گرد و خاک به چشم او رفته بود و 5 دقیقه پایانی تمرین را از دست داد.
* تمرین تیم ملی ساعت 19:30 به پایان رسید و بازیکنان به همراه دکتر دیه‌گو مشغول سرد کردن بدن‌های خود شدند.

* هنگامی که بازیکنان تیم ملی بدن‌های خود را سرد می‌کردند، رضا قوچان‌نژاد و علیرضا حقیقی با یکدیگر تمرین اختصاصی انجام دادند و قوچان‌نژاد با شوت زدن به سمت دروازه دروازه‌بان تیم ملی را تمرین می‌داد.

* به گزارش تسنیم، تمرین بعدی تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه پاس قوامین پیگیری خواهد شد.


نظرات بینندگان