arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

قتل، به خاطر النگوهای زن همسایه!

مردی که متهم است زن همسایه را با انگیزه سرقت النگوهایش به قتل رسانده است، در انتظار حکم دادگاه به‌سر می‌برد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مردی که متهم است زن همسایه را با انگیزه سرقت النگوهایش به قتل رسانده است، در انتظار حکم دادگاه به‌سر می‌برد.
کارآگاهان جنایی استان فارس بعد از اینکه از قتل زنی جوان مطلع شدند، به خانه او رفتند و جنازه وی را در حالی‌که دست و پا و دهانش بسته شده بود، پیدا کردند. آنها مطلع شدند این زن و فرزند معلولش تنها زندگی می‌کرده‌اند و فرزند مقتول، زمان وقوع قتل در منزل همسایه بوده. مأموران به این نتیجه رسیدند که عامل یا عاملان این جنایت مقتول را از پیش می‌شناختند و می‌دانستند او زمان حادثه تنهاست.


تحقیقات پلیسی فاش کرد مقتول زنی آرام بوده و با هیچ‌کس اختلافی نداشته. دراین‌میان کارآگاهان به پسر همسایه که جوانی به نام محمود است، ظنین شدند و او را بازداشت کردند. محمود بعد از انکارهای اولیه، سرانجام به ارتکاب جنایت با انگیزه سرقت اعتراف کرد و گفت دوستش به نام مهران نیز در این جرم با او همدستی کرده است.

 

به‌این‌ترتیب دومین متهم پرونده نیز بازداشت شد و جرمش را قبول کرد. سپس متهمان به بازسازی صحنه قتل پرداختند و پرونده بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت.

 

نماینده دادستان در جلسه دادگاه با محرزخواندن جرم محمود در قتل عمدی، خواستار صدور مجازات برای او و همدستش شد.

سپس محمود بار دیگر اتهام قتل را قبول کرد و گفت: «از مدتی قبل برای سرقت طلاهای همسایه نقشه کشیده و موضوع را با مهران مطرح کرده بودم. روز حادثه مهران را به بهانه‌ای به خانه‌مان کشاندم. سپس به بهانه خرید کارت شارژ همراه مهران از منزل خارج شدیم و به خانه همسایه رفتیم و دست و پا و دهانش را بستیم. سپس من آن زن را به قتل رساندم و بعد از سرقت النگوهایش فرار کردیم». مهران نیز مشارکت در سرقت را پذیرفت، اما گفت در قتل نقشی نداشته.  بنا بر این گزارش‌، هیأت قضات به‌زودی حکم خود را درباره متهمان اعلام خواهند کرد.


نظرات بینندگان