arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹

"علی پروین استاد فحش است و گوني گوني به زمين و زمان فحش مي‌دهد"

سعيد طلوعي، شهردار منطقه 5 تهران با تكذيب گفته‌هاي پروين مدعي است كه شهرداري بيشترين مساعدت را با پرونده مجموعه سرخپوشان آريا انجام داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سعيد طلوعي، شهردار منطقه 5 تهران با تكذيب گفته‌هاي پروين مدعي است كه شهرداري بيشترين مساعدت را با پرونده مجموعه سرخپوشان آريا انجام داده است.

او در گفت و گو با خبرنگار ايلنا گفت: «دو بار قبلا اين مجموعه پلمب شده و از 18 ماه پيش تا به حال آقاي پروين با واسطه‌ قرار دادن عليرضا دبير و حبيب كاشاني براي يك ماه و دو ماه و شش ماه از ما مهلت گرفته اند اما هرگز به قولشان عمل نكرده اند. راي كميسيون ماده 100 مربوط به حالا نيست بلكه مربوط به همان يك سال و اندي پيش است. در شهرداري منطقه 5 به هيچ آدم معمولي يك ماه هم فرصت نمي‌دهيم اما به خاطر اينكه ايشان ورزشكار بودند و در تيم ملي خدمت كرده‌اند‏، براي پرداخت بدهي اين مجموعه چند بار فرصت داديم. الان هم قانون جمهوري اسلامي اجرا شده است و با قاطعيت عرض مي‌كنيم در طول تاريخ شهرداري تهران چنين تخفيفات و فرصت‌هايي به هيچ پرونده‌اي داده نشده است.»

طلوعي در پاسخ به ادعاي پروين كه ماموران شهرداري به كاركنان مجموعه فحش داده‌اند، گفت: « شما به من بگوييد پروين بلد است فحش بدهد يا من كه بچه جنگ و پيرو خط امام هستم؟ ايشان استاد فحش است و گوني گوني به زمين و زمان فحش مي‌دهد.»

شهردار منطقه 5 شكسته شدن كامپيوترهاي مجموعه را تكذيب كرد و در پاسخ به ادعاي كاركنان مجموعه در مورد بي‌حرمتي به عكس امام گفت: «حالا پروين امام دوست شد و من بچه جبهه ضد امام؟ آقاي پروين در عمرت به حرف‌هاي امام گوش داده‌اي؟ مي‌داني امام كه بود؟ من كه هزاران تركش در بدن دارم و جانباز 70 درصد هستم چطور ممكن است ضد امام باشم؟عكس امام از جاي ديگر آورده شده بود. ضمنا آقاي پروين بيايد بدهي‌اش را بدهد بعد برود به وزارت اطلاعات گزارش بدهد كه من به امام بي‌حرمتي كرده‌ام. اگر صحت داشته باشد وزارت اطلاعات مي‌آيد و با من برخورد مي كند.»

اظهارات پروین

علی پروین، مدیر سازمان فوتبال باشگاه استیل آذین، از قالیباف، شهردار تهران خواست تا دلیل تخریب مجموعه فرهنگی ورزشی «سرخپوشان آریا» را بررسی كند. قسمتهایی از این مجموعه كه گفته می شود، پروین، مالك بخشی از آن است، توسط شهرداری منطقه 5 تهران تخریب شد.

علی پروین در گفتگو با ایلنا از نحوه برخورد نیروهای تخریب‌كار شهرداری گلایه كرد و اینكه شهرداری بدون اخطار قبلی اقدام به تخریب كرده است: «بدهی ما به شهرداری یك میلیارد تومان بود كه 400 میلیون تومانش را دادیم و برای 600 میلیون باقیمانده چك كشیدیم. پس از اینكه شورای شهر بخشنامه كرد مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی از 10 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند، ما اعتراض كردیم و داستان ما با شهرداری رفت توی حساب و كتاب! ما برای 1200 مترش مجوز داشتیم و تنها برای 300 متر باقیمانده این المشنگه به پا شد. شما فرض كن ما بدهی داریم آیا باید این طور برخورد كنند؟ دیروز من آنجا نبودم دختر خاله‌ام فوت كرده بود، بهشت زهرا بودم. 500 نفر ریختند آنجا با بیل و كلنگ و چوب و چماق علاوه بر تخریب ساختمان، كامپیوترها را هم شكستند و با توهین و فحش 200 نفر از كسانی كه از آنجا نان می‌خوردند را بیرون كردند. در این مجموعه تالار عروسی قرار دارد كه مردم از سه، چهار ماه قبل برای برنامه‌هایشان كارت پخش كرده‌اند آیا این برخورد با مردم درست است.»

به گفته پروین قرار بوده كمیسیون ماده 100 با او و شركایش به توافق برسد اما رای این كمیسیون به آنها ابلاغ نشده و شهرداری بدون اخطار قبلی اقدام به تخریب كرده است: « ما آنجا سه سهامدار هستیم.

من، آقای پرورش و آقای جورابچی. حداقل به حرمت من كه 50 سال برای ورزش زحمت كشیده‌ام، نباید اینطور برخورد می‌كردند. با دشمن كه طرف نبوده‌اند. شما بیایید ببینید كه چكار كرده‌اند. كاری كه اینها كردند اسرائیلی‌ها با فلسطینی‌ها نمی‌كنند. آقای قالیباف ! خودت بیا ببین آدم‌هایت چه كار كرده‌اند.

سوال من این است كه چرا آنجا را پلمب نكرده‌اند و تخریب كرده‌اند. چه كسی این 100 میلیون خسارتی را كه به ما وارد شده است را تقبل می‌كند؟»

ویران شدن تالار عروسی علی پروین

ویران شدن تالار عروسی علی پروین

ویران شدن تالار عروسی علی پروین

ویران شدن تالار عروسی علی پروین


نظرات بینندگان