arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۸۹

واکنش مشایی نسبت به اتهامات به شورای ایرانیان خارج از کشور

جانشين رييس‌جمهور در شوراي عالي ايرنيان خارج از كشور، گفت: افراد دخيل در روند تحقيق و تفحص كه به شوراي عالي ايرانيان تهمت زده‌اند بايد درباره اين اتهامات به ملت ايران توضيح دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشين رييس‌جمهور در شوراي عالي ايرنيان خارج از كشور، گفت: افراد دخيل در روند تحقيق و تفحص كه به شوراي عالي ايرانيان تهمت زده‌اند بايد درباره اين اتهامات به ملت ايران توضيح دهند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایسنا، اسفنديار رحيم‌مشايي، درباره طرح تحقيق و تفحص نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور، اظهار كرد: به همان اندازه كه اين روند ادامه مي‌يابد در مي‌يابيم كه چه اقدام خوبي انجام گرفته است. ما نيز سوالاتي از افراد دخيل در روند تحقيق و تفحص داريم. آنان سوالات و سخناني در جريان اين تحقيق و تفحص مطرح كرده‌اند كه باعث وهم شده ‌است و بايد در اين باره جوابگو باشند.

مشايي درباره دليل ابراز اينگونه اظهارات از سوي برخي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، اضافه كرد: بايد دليل اين امر را از خود آنان بپرسيد.

جانشين رييس‌جمهور در شوراي عالي ايرنيان خارج از كشور، افزود: كساني كه براي تحقيق و تفحص اقدام كرده‌اند بايد به ملت ايران درباره اتهاماتي كه زده‌اند توضيح دهند. همانگونه كه زماني كه حضرت يوسف (ع) را جلوي پادشاه آوردند و پرسيدند آن چيست، فرمودند اول شما بگوييد آن ماجرا چه چيزي بوده است. بر همين اساس بايد آنها در درجه اول توضيح دهند كه چه ماجرا و انگيزه‌اي در پشت اين تحقيق و تفحص وجود دارد كه در اين صورت انگيزه آنها معلوم مي‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی پوران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
یک روز سر کوچه ایستاده بودم و به داشتم فکر می کردم که پشت بام خونه را ایزوگام کنم یا نه که یک نفر یقمو چسبید و گفت چرا وایسادی زن مردمو دید می زنی من خودم با هزار ترفند از دست اون بابا نجات دادم تا آبروریزی درست نکرده حالا نمی دونم آیا من نباید سر کوچه فکر می کردم یا اون آقا باید دست از تعصبات احمقانش برمی داشت یا طرف دچار بدبینی بود یا نه به همه چیز آگاه بود ولی می خواست منو خراب کنه یا دشمنی داشت حلا به نظر شما کدومش راجع به مشایی می تونه درست باشه؟
نظرات بینندگان