arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۸۹

دستگيري پسر جواني كه با هك كردن حسابها سرقت مي كرد

جوان دانشجويي كه با هك كردن حسابهاي مالي شركت ها پول سرقت مي كرد در اراك دستگير شد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جوان دانشجويي كه با هك كردن حسابهاي مالي شركت ها پول سرقت مي كرد در اراك دستگير شد .
به گزارش انتخاب به نقل از ايلنا،رئيس پليس آگاهي استان مركزي در رابطه با چگونگي شناسايي اين جوان گفت :مديرعامل يك شركت خصوصي با حضور در اداره مبارزه با جرايم يارانه اي آگاهي استان از سرقت 2 ميليون تومان پول از حساب مالي شركتش خبر داد شاكي به پليس گفت هنگام بررسي حساب مالي شركت متوجه شده مبلغ فوق به صورت غيرقانوني برداشت شده است كه مشاهده اين وضعيت اين گمان را كه سيستم مالي شركت هك شده در وي تقويت نموده است .

سرهنگ رضا احمدي گفت : با تشكيل پرونده در اين رابطه و تحقيقات مشخص شد پول به سرقت رفته از حساب مالي شركت به سايت يك صرافي واريز شده كه با احضار صراف به اداره پليس و بازجويي ها متهم اصلي شناسايي گرديد .

سرهنگ احمدي با اشاره به اظهارات صراف كه موجب شناسايي متهم اصلي شده است گفت : مرد صراف در بازجويي اظهار داشت كه چند روز پيش فردي ناشناس با واريز اينترنتي 2 ميليون تومان به سايت صرافي وي دلار خريده است . با توجه به اطلاعات بدست آمده از مرد صراف در تحقيقات بعدي براي يافتن سارق اينترنتي مشخص شد دلارهاي خريداري شده از سوي فرد ناشناس ابتدا به حساب مالي فردي در انگليس واريز و يك روز بعد نيز پول موجود در آن حساب بانكي به حساب مالي فردي در ايران واريز شده است .

به گفته سرهنگ احمدي با توجه به سرنخ هاي بدست آمده آخرين دريافت كننده پول جوان دانشجو در قزوين بوده كه با نيابت قضايي و اعزام مأموران به قزوين فرد مذكور شناسايي و در روز دوشنبه دوم اسفندماه در قزوين دستگير شده است .

نظرات بینندگان