arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۸۹

مادرسنگدل دختر 7 ساله‌اش از گرسنگي كشت

«آنجلا گوردون» 36 ساله كه به اتهام ارتكاب عمل غيرانساني عليه دختر هفت ساله‌اش به 15 سال حبس محكوم شده، به دليل عذاب وجدان دچار اضافه وزن 114 كيلوگرمي شده و از مرگ دخترش به شدت ناراحت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مادر انگليسي آنقدر دختر هفت ساله‌اش را گرسنه نگهداشت تا مرد.

«آنجلا گوردون» 36 ساله كه به اتهام ارتكاب عمل غيرانساني عليه دختر هفت ساله‌اش به 15 سال حبس محكوم شده، به دليل عذاب وجدان دچار اضافه وزن 114 كيلوگرمي شده و از مرگ دخترش به شدت ناراحت است.

 بر اساس گزارش رسانه‌هاي انگليس، دختر هفت ساله اين زن كه «خيرا اسحاق» نام داشت، به دليل بي‌توجهي مادر و ناپدري‌اش و گرسنگي عمدي، دچار سوء تغذيه شده و در زمان مرگ تنها 15 كيلوگرم وزن داشت، در حالي كه در منزلشان انواع غذاها يافت مي‌شد. منابع آگاه از قول اين زن يادآور شدند كه اين دختر بچه به شدت به غذا خوردن علاقه داشته و حتي بيش از حد معمول موادغذايي مصرف مي‌كرده است، به طوري كه دوستان و اطرافيانش او را ترك كرده و علاقه‌اي به رفت و آمد با او نداشتند. مادر اين كودك هم براي تنبيه وي او را از خوردن محروم كرده بود.

«خيرا اسحاق» دختر بچه هفت ساله پيش از مرگش زير دست اين مادر و ناپدري‌اش «جنيد ابوحمزه» بود و به شدت با چوب بامبو مورد ضرب و شتم قرار مي‌گرفت. علاوه بر اين، اين زوج دختر بچه هفت ساله را مجبور مي كردند كه ساعت‌ها با لباس خواب خارج از خانه بماند، بطوري كه اين كودك در زمان مرگ 40 درصد از وزن بدنش را از دست داده بود. بر اساس اعلام رسانه‌هاي انگليس، ناپدري اين دختر بچه از شيزوفرني رنج مي‌برد، به طوري كه اين دختر به همراه 5 كودك ديگر غذاي خود را در ظرف مخصوص سگ‌ها و در طبقه بالاي منزلشان در منطقه «هندز وورث» در «بيرمنگام» صرف مي‌كردند.

هنگامي كه از اين مرد علت و انگيزه اين كار پرسيده شد، وي تنها جواب داد كه براي ادب كردن و تربيت درست به اين كودكان گرسنگي مي‌داده است،‌ به طوري كه وضعيت كودكان ديگر كه هويتشان مشخص نشده نيز به شدت وخيم است و آنان بسيار لاغر هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی خسروی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
0
0
از فرهنگ غرب جز ا ین بر نیاید
نظرات بینندگان