arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

قدردانی دفتر رییس جمهوری از مردم خراسان شمالی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دفتر رییس جمهوری در پیامی با قدردانی از استقبال پرشور و با شکوه مردم استان خراسان شمالی از کاروان دولت تدبیر و امید اظهارامیدواری کرد:با توجه به ظرفیت های متنوع استان، طرح ها و برنامه های اساسی دولت برای تقویت زیرساخت های مواصلاتی و حمایت از سرمایه گذاری استان، هر چه سریع تر جامه عمل بپوشد و شاهد شکوفایی بیشتر این بخش از ایران باشیم.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در بخشی از پیام دفتر رییس جمهوری آمده است: احساسات صمیمانه و استقبال پرشور و باشکوه مردم مؤمن، سخت کوش و اهل معرفت استان خراسان شمالی از کاروان دولت تدبیر و امید، در سالگرد حماسه 24 خرداد 92 جلوه ای دیگر از اقتدار و یکپارچگی ملی و مصداقی مبارک در نمایش همزبانی و همدلی ملت و دولت بود.

در این پیام دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: افتخار بهره مندی مردمان شریف این استان از برکات همجواری با استان رضوی(ع)، همواره الهام بخش ساکنان «گنجینه معرفت ها و فرهنگ ها» در کسب فضایل و کرامت های اخلاقی بوده است.

دفتر رییس جمهوری در این پیام خاطرنشان کرد: وجود نیروی انسانی خلاق، مستعد و رشد فزاینده مراکز مختلف صنعتی و پویایی در عرصه تولیدات کشاورزی و دامپروری، فراگیری کانون های آموزشی و فرهنگی گوناگون، نشانگر عزم جدی مردم این استان در مسیر نهادینه سازی توسعه پایدار و پیشرفت است.

در بخش دیگری از این پیام، دفتر رییس جمهوری به پاس حضور پرشور و همدلی مردم این استان با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، امام جمعه و قائم مقام نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه و خبر، جوانان پرشور و بانشاط، نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر و سایر گروه های سیاسی و اجتماعی استان تقدیر و تشکر کرد.

دفتر رییس جمهوری در این پیام اظهار امیدواری کرد با یاری خداوند بزرگ تصمیمات و اقدامات دولت بتواند گامی مؤثر در راستای توسعه پایدار استان و تحقق مطالبات بر حق مردمان اصیل این سرزمین غنی و مستعد باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری روز گذشته همزمان با سالگرد حماسه 24 خرداد، در نوزدهمین سفر استانی کاروان دولت تدبیر و امید به استان خراسان شمالی رفت.

رییس جمهوری در این سفر ضمن حضور در اجتماع بزرگ و پر شورمردم غیور این خطه و شورای اداری استان ، با صنعت گران ، منتخبان و نخبگان سیاسی، اجتماعی، ورزشی، علمی، روحانیون و خانواده های معظم شهدا ی استان دیدار و گفت وگو کرد.
نظرات بینندگان