arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۸۹

پسر حسنی مبارک با سم خودکشی کرد

جمال مبارك پس از كناره‌گيري پدرش از قدرت دچار افسردگي حاد شده است و بلوكه شدن اموال وي در مصر، ايرلند، سوئيس، فرانسه، كانادا و نروژ به اين حالت افسرادگي وي شدت داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش ايسنا، روزنامه شروق - چاپ الجزاير - به نقل از منابع نزديك به خانواده مبارك نوشت، جمال مبارك پس از كناره‌گيري پدرش از قدرت دچار افسردگي حاد شده است و بلوكه شدن اموال وي در مصر، ايرلند، سوئيس، فرانسه، كانادا و نروژ به اين حالت افسرادگي وي شدت داده است.

اين منابع افزودند: جمال مبارك با ريختن سم در فنجان چايي خود اقدام به خودكشي كرده است اما زماني كه بيهوش بر زمين افتاد خانواده وي سريعا او را به بيمارستان منتقل كرده و پس از آزمايشات خوني مشخص شد كه وي به واسطه سم اقدام به خودكشي كرده است.

اين در حالي است كه روزنامه جمهوري - چاپ مصر - نيز نوشت:‌ وضعيت روحي جمال مبارك بسيار وخيم است و وي پس از كناره‌گيري پدرش از قدرت تا به امروز ريشش را اصلاح نكرده است.

همچنين منابع نزديك به خانواده مبارك تصريح كرده‌اند كه خديجه جمال، همسر جمال مبارك با ديگر اعضاي خانواده مبارك در شرم الشيخ نيست و اين احتمال وجود دارد كه وي با پدرش به لندن سفر كرده است و جمال مبارك را ترك كرده است.

از سوي ديگر روزنامه ديلي تلگراف از حضور مبارك در يك پايگاه نظامي واقع درشهر تبوك عربستان خبر داد.

اين روزنامه انگليسي نوشت: مبارك 82 ساله براي درمان از بيماري سرطان پانكراس در بيمارستاني واقع در اين پايگاه نظامي عربستان بسر مي‌برد.

ديلي تلگراف در ادامه مي‌افزايد: مبارك چند روز پس از استعفاي خود راهي تبوك واقع در شمال غرب عربستان شد.
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
0
0
مال مردم خوری عاقبت نداره
خدا جای حق نشسته
بعضیا عبرت بگیرن
نظرات بینندگان