arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۶۰
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۱۳ اسفند ۱۳۸۹

فرمانده سپاه صاحب‌الامر: موسوي و كروبي سامري دعوت كننده به گوساله‌پرستي بودند

فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين گفت: فتنه در حال ائتلاف و گره خوردن با جريان ديگري به نام انحراف است بنابراين بايد بسيار مراقب و هوشيار بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين گفت: فتنه در حال ائتلاف و گره خوردن با جريان ديگري به نام انحراف است بنابراين بايد بسيار مراقب و هوشيار بود.

سالار آبنوش پنج‌شنبه شب در همايش ناظران شوراي نگهبان استان كه در سالن شهيد مطهري قزوين برگزار شد، بيان داشت: زماني كه شهيد رجايي به شهادت رسيد ما در منطقه بوديم و به لحاظ امكانات نيز هيچ چيزي نداشتيم ولي دشمن تا به دندان مسلح بود و شهادت شهيد رجايي نيز ناراحتي ما را چند برابر كرده بود.

وي ادامه داد: در آن وضعيت، شهيد پيچك با آن بصيرت جمله‌اي را گفتند كه همه بايد به آن توجه داشته باشيم، ايشان بيان كردند، بگذاريد تاريخ بنويسد انقلابي رخ داد و پس از 1400 سال حكومتي حق مانند حكومت حضرت علي (ع) به خاطر نداشتن امكانات سقوط كرد و يارانش همه تكه تكه شدند، ولي نكند تاريخ بنويسد كه انقلاب حقي رخ داد ولي منحرف شد.

* موسوي و كروبي سامري دعوت كننده به گوساله‌پرستي بودند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين اضافه كرد: در عصر موسي (ع) كساني منحرف و گوساله‌پرست شدند در حالي كه خورشيد تاباني چون موسي (ع) وجود داشت و اين گوساله‌پرستي ننگي است كه پاك نمي‌شود.

وي تصريح كرد: در آن زمان با وجود موسي (ع) و آن همه نشانه و دليل مردم گوساله ‌پرستيدند و در عصر ما نيز آدم‌هايي مانند موسوي و كروبي سامري ما بودند كه عده‌اي گوساله آنها را پرستيدند.

آبنوش اعلام كرد: در زماني كه خورشيد تابان ولايت و موسي زمان بود و هست، موسايي كه معجزات آن از معجزات موسي پيامبر بالاتر است به طوريكه اگر موسي (ع) با يك فرعون جنگيد و آن را به امر خداوند متعال سرنگون كرد، موسي زمان ما چند فرعون را به زمين زد و مستاصل كرد و چرا نبايد اين درخشندگي را مشاهده نكرده و منحرف شويم.

وي يادآور شد: يك عده هنوز نيز نفهميده‌اند و در اين عصر سامري پيدا شد و گوساله‌پرست شدند و اين ننگ است و اين انحراف قابل قبول نيست.

* جريان انحراف در حال گره خوردن با فتنه است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين اعلام كرد: ما مسئوليت خطيري داريم، بايد مواظب باشيم كه اين انقلاب به انحراف كشيده نشود، تا چند روز قبل وحشت‌مان از فتنه بود، البته فتنه واقعي و عميقي بود و خداوند متعال عنايت كرد و در سايه مديريت و صفاي وجود موساي زمان، فتنه خاموش شد.

وي عنوان داشت: همان فتنه در حال ائتلاف با جريان ديگري به نام انحراف است و ريشه هر دو دارد يكي مي‌شود و در انتخابات آينده پيچيدگي و سختي از انتخابات قبلي بيشتر است.

آبنوش توضيح داد: ما گروهي داشتيم كه با عناوين اصلاحات، دوم خرداد و فتنه كه همه يكي بود طرف مقابل ما بودند و امروز چيزي وسط به نام انحراف درست شده كه بايد با چشمان تيز و ارتباط صاف با خدا از پروردگار مدد بخواهيم زيرا پيچيدگي آنقدر بالاست كه تشخيص دادن بسيار سخت است.

* اگر مجلس بعد سالم نباشد فتنه‌اي خونين در راه است

وي اعلام كرد: اگر نتيجه انتخابات مجلس نتيجه‌اي نباشد كه در راستاي ارزش‌هاي ما باشد سال 91 سالي بسيار خطرناك و حتي خونين است به طوريكه صاحب‌نظراني كه قدرت تحليل دارند و تاكنون مسائل را به درستي پيش‌بيني كردند، بيان داشتند كه اگر مجلس بعد مجلس سالمي نباشد سال 91 فتنه، خونين است زيرا با هم مي‌جنگيم و جريان انحراف سردرمي‌آورد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين خطاب به ناظران شوراي نگهبان گفت: بايد دقت بيشتري شود و اسناد و مدارك و اطلاعات صحيح در اين خصوص جمع شود و كسي كه بايد پذيرفته نشود، رد شده و به كسي كه بايد تذكر داده شود نيز تذكر داد.

وي با اشاره به كسب رأي به واسطه پرداخت پول افزود: اين اهانت به ملت ماست كه پول دارد انتخابات را رقم مي‌زند و هدايت‌هاي اينچنيني دارد مي‌شود و بايد توجه داشت جريان انحراف پيچيده‌تر از فتنه است و با اسم ولايت، ارزش‌ها، امام زمان و انتظار جلو مي‌آيند و نقاب‌شان، نقاب مهدويت است.

* جذب افراد دو چهره توسط جريان انحراف

آبنوش با اشاره به استفاده جريان انحراف از چهره‌هاي با ظرفيت پايين اعلام كرد: ريشه جريان انحراف و فتنه يكي است و امروز جريان انحراف دارد افراد كم‌ظرفيت و داراي دو چهره را جذب مي‌كند، آنها كه از پست و مقام تنزل يافتند و كم‌ظرفيت هستند، شناسايي مي‌شوند و اينها اصحاب جريان انحراف هستند و بعضا نيز نشانه‌هاي جانبازي و سابقه جبهه دارند و يا از خانواده شهدا و ايثارگر هستند.

وي يادآور شد: زماني كه مشاهده كرديد افرادي با شرايط مذكور در پوشش مراسمي با هم شده‌اند، دقت داشته باشيد و ان‌شاءالله همانطور كه جريان فتنه را روسياه كرديد اين جريان را نيز سرنگون كنيد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين تأكيد كرد: جريان انحراف زيرك و هوشمند است و بايد دقت داشت، فتنه در فرآيندي 20 ساله عمل كرد به طوريكه در نخستين نماز جمعه بعد از رحلت امام (ره)، گفتند چون امام يكي بود ديگر به كسي ديگر امام نمي‌گوييم و ما اين سخن را صداقت دانستيم در حالي كه آغاز فتنه بود.

وي يادآور شد: با تغيير كلمه امام، امت نيز نامش به شهروند تغيير يافت در حالي كه رابطه بين امام و امت رابطه‌ دل و رابطه شهروند با رهبر تشكيلاتي و سازماني است، بعد از اين بحث واژه‌هاي اصلي ديگري را نيز تغيير دادند به طوريكه قدرت‌هاي جهاني جايگزين مستكبران، توسعه جايگزين عدالت و قشر آسيب‌پذير جايگزين مستضعف شد.

آبنوش خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري فرمودند اين دولت اگر هيچ كار نكرده همين بس بود كه عدالت را با ذهن مردم آشنا كرد، توسعه يعني رشد و بالندگي و هركه قدرت بيشتري دارد پيشروي كند و آقاي هاشمي رفسنجاني نيز در نماز جمعه در بحث عدالت اجتماعي بيان كردند «من چه كار كنم، آي رزمنده كه در روستا بيل مي‌زني، دوران، دوران توسعه است بيا وام بگير و ثروتمند شو»، نتيجه توسعه شكاف شد و چه كساني يك شبه به كجاها رسيدند و چه كساني خود، آبرو، عمر و عزيزانشان را صادقانه فداي انقلاب كردند.

* تمام عزت ما در سايه امام آن روز و امام امروز است

وي بيان داشت: پنج واژه اصلي كه امام انقلاب را روي آنها بنا نهاده بود را از ما گرفتند و اين مسير فتنه بود و امروز نيز در قالب جريان انحراف دارند پيش مي‌آيند و بايد توجه داشته باشيم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين خاطر‌نشان كرد: امام امروز ما در فرمايشات خود نكاتي را فرمودند كه ما دقت نكرديم، تمام هستي و عزت ما در سايه امام آن روز و امام امروز است و كشورهايي مانند مصر چنين نعمتي را كم دارند و دشمنان درصد هستند اين را از ما بگيرند و ما بايد به كلام امام خود گوش دهيم و اين نهايت عزت ماست.

وي با اشاره به منزوي كردن سران فتنه اعلام كرد: اين مار چند سر همه جاي نظام را گرفته ولي كنارش نمي‌زنيم و مردم بايد آنها را به انزوا بكشند و برخي مي‌گويند چرا اينها دستگير نمي‌شوند در حالي كه پشت صحنه مهم است و دشمن اصلي آنها هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
0
7
آقای فرمانده سپاه مردم خودشون همه چی رو میفهمن. اگه آقای میرحسین موسوی منافق بوده پس چرا تو انتخابات تائید صلاحیتش کردین؟!!! این حرفا بیشتر از همه چی خودتونو زیر سوال میبره...
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
0
7
ادب مرد به زدولت اوست.
وقتي سران مملكت حيا را بخورند و آبرو را قي كنند همين ميشود.
معلوم نيست اين حضرت آقا از كدوم جهنم دره پا شده و شده فرمانده سپاه.
منظور ايشان از سالم بودن مجلس بعد چيه؟ يعني مثل مجلس هفتم انتسابي باشه؟ در كل اين دولت جديد مثل اينكه با انتخابي بودن مشكل داره. هر چند به ظاهر همه چيز انتخابيه اما باطن را شما ميدونيد منم ميدونم.
متاسفم همچين كوته فكراني تو اين مملكت به پست رياست مي رسند.
علی خسروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
0
5
این نوع تحلیلها دیگر جواب نمیدهد
حامدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
4
این همه نظریه پرداز ؟هرکدام صبح ازخواب بلند می شوند نظریه ارایه می دهند
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
0
1
lمهندس موسوی در بدترین شرایط کشور(دوران جنگ)کشور اداره کرده حالا هم در بدترین شرایط اقتصادی اجتماعی فرهنگی امده کشور نجات بده
نظرات بینندگان