arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۱۳ اسفند ۱۳۸۹

پیام احمدی نژاد به امیرقطر

از سوی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، پیام رئیس جمهور خطاب به امیر قطر در دوحه تسلیم ولیعهد این کشور شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
از سوی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، پیام رئیس جمهور خطاب به امیر قطر در دوحه تسلیم ولیعهد این کشور شد.

به گزارش مهر، دکتر مرضیه وحید دستجردی در دیدار خود با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی جانشین امیر و ولیعهد قطر پیام کتبی دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران خطاب به شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر دولت قطر را تسلیم کرد.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی ولیعهد قطر در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از پیام محبت آمیز رئیس جمهور کشورمان ، خواستار ابلاغ درودها و سلامهای صیمانه امیر قطر و خود به رئیس جمهوری اسلامی ایران شد و تاکید کرد : خوشبختانه روابط بسیار صمیمی و دوستانه ای بین شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر و دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران وجود دارد و این ارتباط از دو عنصر مهم صداقت و برادری برخوردار است.

ولیعهد قطر با اشاره به روابط تاریخ و ریشه دار بین جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر اظهار داشت: امیر و دولت قطر اهتمام ویژه و خاصی به توسعه و گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران دارند و مسئولین قطری همه تلاش خود را برای هر چه بهتر شدن سطح این روابط بویژه در ابعاد اقتصادی و تجاری و علمی و فناوری و بهداشتی و درمانی بکار خواهند گرفت.

مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشورمان نیز در این دیدار که عبدالله سهرابی سفیر کشورمان نیز حضور داشت ، بعد از تسلیم پیام کتبی رئیس جمهوری اسلامی ایران خطاب به امیر قطر به جانشین امیر و ولیعهد قطر ، سلام های گرم و صمیمانه رئیس جمهور و همچنین معاون اول رئیس جمهور کشورمان را ابلاغ کرد .

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشورمان همچنین با اشاره به روابط صمیمی و دوستانه فیمابین بین مردم و دولت های ایران و قطر تاکید کرد : روابط بین دو کشور همسایه و مسلمان روابطی بسیار خوب است و این ارتباط در تعامل دوستانه و صمیمی سران دو کشور نمود یافته است.

دکتر وحید دستجردی با اشاره به ملاقاتهای بسیار خوب و سازنده خود با همسر امیر قطر و رئیس شورای عالی موسسه قطر و همچنین وزیر بهداشت عمومی قطر ، بر علایق و زمینه های مشترک برای توسعه و گسترش همکاری بین دو کشور در این زمینه های آموزشی و بهداشتی و پزشکی تاکید کرد.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشورمان همچنین بر نقش موثر حمایتها و پیگیرهای مستمر امیر و ولیعهد و سایر مسئولین عالیرتبه دولت قطر در تسریع و تسهیل روند توسعه همه جانبه روابط تاکید و ابراز امیدواری کرد گامهای موثر و سودمندی در جهت توسعه همکاری بین ایران و قطر در زمینه های تامین نیروی متخصص پزشکی و پرستاری و صادرات دارو و احداث بیمارستان و نیز طرحها و پژوهشهای تحقیقاتی پزشکی و درمانی و بهداشتی بین دو کشور برداشته شود.
نظرات بینندگان