arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۱۳ اسفند ۱۳۸۹

در اواخر فروردين؛ واريز سومين مرحله يارانه ها

معاون وزير امور اقتصادي و دارايي گفت: سومين مرحله يارانه نقدي اواخر فروردين ماه براي ارديبهشت پرداخت مي‌شود و رقم آن كاهش نخواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: معاون وزير امور اقتصادي و دارايي گفت: سومين مرحله يارانه نقدي اواخر فروردين ماه براي ارديبهشت پرداخت مي‌شود و رقم آن كاهش نخواهد داشت.

محمدرضا فرزين در خصوص اعتبار هدفمندي يارانه‌ها در لايحه بودجه سال آينده اظهار داشت: اعتبار هدفمندي يارانه‌‌ها در لايحه بودجه سال آينده 62 هزار ميليارد تومان است كه 6 هزار ميليارد تومان آن متعلق به دولت و 56 هزار ميليارد تومان متعلق به سازمان هدفمندي يارانه‌هاست.

وي در خصوص برخي شبهات مبني بر كاهش سهم دولت و توليد از درآمد ناشي از اصلاح قيمتها و افزايش اعتبار يارانه نقدي خانوارها گفت: هنوز مباحث مربوط به هدفمندي يارانه‌ها در كميسيون تلفيق بودجه به نتيجه نرسيده است و براي هر اظهار نظري بايد منتظر به نتيجه رسيدن مباحث دولت و مجلس در تلفيق ماند.

فرزين در عين حال شايعات مطرح درباره عدم واريز و يا كاهش رقم يارانه نقدي در سال آينده را رد كرد و گفت: سومين مرحله پرداخت يارانه‌هاي نقدي خانوارها اواخر فروردين ماه و براي ارديبهشت انجام خواهد شد.

خانوارهايي كه تا كنون براي دريافت يارانه نقدي موفق به اعلام شماره حساب نشده‌اند، از 20 اسفندماه مي‌توانند در سايت ‌Refahi.ir شماره حساب خود را اعلام و از سومين مرحله پرداخت يارانه نقدي مشمول دريافت يارانه نقدي شوند.
نظرات بینندگان