arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۹۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

کمدی جدید سخنگوی ارتش اسرائیل در ماه رمضان ! + تصویر

"اویخای اردعی" با کمک دو صفحه رسمی خود در تویتر با 114 هزار دنبال کننده و در فیس بوک با 649 هزار لایک، به شخصیت کمدی مورد توجه برخی از کاربران عرب تبدیل شد؛ کسانی که صفحه های وی را با اظهارنظرهای تمسخرآمیز و فحش و ناسزا پر می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تبریک ماه رمضان به مسلمانان از سوی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، سوژه جدید بسیاری از سوی کاربران عرب در شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از روزنامه "السفیر" لبنان، در سال های گذشته، "اویخای اردعی" با کمک دو صفحه رسمی خود در تویتر با 114 هزار دنبال کننده و در فیس بوک با 649 هزار لایک، به شخصیت کمدی مورد توجه برخی از کاربران عرب تبدیل شد؛ کسانی که صفحه های وی را با اظهارنظرهای تمسخرآمیز و فحش و ناسزا پر می کنند.

کمدی جدید سخنگوی ارتش اسرائیل در ماه رمضان ! + تصویر

قابل توجه ترین مساله درباره ادرعی " وقاحت " او است ، چرا که وی به انتشار بخش هایی از اشعار و ترانه های معروف عربی درکنار عکس هایی از خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی اقدام کرده است.

وی همچنین پیام های تبریک را به شکل پیام های تصویری منتشر می کند، و به طور دوره ای ، برای بازارها در اراضی اشغالی و کالاهای این رژیم تبلیغات مجانی انجام می دهد.

البته ادرعی درهمه پستهای خود، برای ارتش اشغالگر آرزوی امنیت و صلح می کند.

همه تبلیغات احمقانه ادرعی برای رژیم اشغالگر به عنوان دولت همزیستی و تسامح و مساوات یک طرف و گرامی داشتن ماه رمضان از سوی وی در طرف دیگر قرار دارد.

ادرعی در پس زمینه صفحه خود در فیس بوک تصاویری را از نظامیان رژیم اشغالگر  منتشر کرده است که در پشت آنان هلال ماه رمضان دیده می شود، و در آن تصویر عبارت " رمضان کریم " ( رمضان مبارک ) نوشته شده است.

وی جمع تلاش های خود را در فیلمی تبلیغاتی با عنوان " رمضان 2015 در ارتش اسرائیل " جمع آوری کرده است که در آن تعدادی از نظامیان ارتش اشغالگر در اطراف سفره افطار در ماه رمضان حضور دارند و دوربین، سربازان را یکی پس از دیگری نشان می دهد که کنار سفره افطار نشسته و منتظر اذان مغرب هستند و ادرعی آن ها را از " گردان گشتی های صحرایی " معرفی کرده است. !!

سربازان رژیم صهیونیستی به نوبت فرا رسیدن ماه رمضان را به امت عربی واسلامی و نیز "اسرائیل" تبریک می گویند !! و درحالیکه موسیقی حزن آلودی پخش می شود، فضایی که بیشتر شبیه به قصه های قبل از خواب است.

اویخای این فیلم را با چند جمله مختصر به پایان می رساند و در آن شرح می دهد که جهان اسلام از سوی عناصر تندرو محاصره شده و امیدوار است که در ماه رمضان صلح برقرار شود و خداوند روزه روزه داران را بپذیرد و گناهان آنان را ببخشد.

این فیلم در اولین روز از ماه رمضان در شبکه های فیس بوک و یوتیوب منتشر شد و در پایگاه های اجتماعی گسترش چشمگیری یافت، و از همه سریال های کمدی عربی نیز پیشی گرفت.

برخی از کاربران این فیلم را تحت عنوان " فیلم مضحک و تمسخر آمیز" یا حتی "سم هاری" منتشر کردند، اما ادرعی هیچ واکنشی نشان نداد، بلکه در مقابل تصاویری را از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی  منتشر کرد.

برخی از کاربران خواسته اند که با توجه به این فیلم عنوان " ادرعی " از سخنگوی ارتش اسرائیل به " العارف بالله " تغییر یابد و برخی دیگر نیز به تمسخر پرسیده اند که ادرعی در کدام مسجد نماز تراویح می خواند.
بسیاری از کاربران، کمدی افیخای ادرعی در روز اول ماه رمضان را به سخره گرفته اند اما مساله قطعی این است که شبکه های اجتماعی ، این نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را به یک " برند " و منبع اخبار موثق تبدیل کردند و حتی از آن " الگو" ساختند که بعد از موفقیت عمده اش در فیسبوک باید از آن پیروی کرد.
ادرعی همواره حرفی برای گفتن دارد تا عرب زبانان را به آن مشغول کند؛ اگر چه این کار وی را مجبور کرده است که تلاش بیشتری را در فنون حماقت به کار گیرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۲
جوانک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
8
51
از کوزه همان برون طراورد که در اوست
پاسخ ها
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
نفاق قلب اینا رو آروم میکنه نه یاد خدا.
نظرات بینندگان