arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۱۴۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۸۹
واکنش سپاه به سخنان سردار آبنوش:

اظهارات اخير ایشان پيرامون انتخابات، بیان تحلیل های صاحب نظران بوده نه سپاه

مسئول روابط عمومي و انتشارات سپاه، تحريف سخنان يکي از فرماندهان سپاه را مغاير با اخلاق رسانه‌اي و دست مايه‌اي براي سوء‌استفاده رسانه هاي ضدانقلاب و وابسته به نظام سلطه دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسئول روابط عمومي و انتشارات سپاه، تحريف سخنان يکي از فرماندهان سپاه را مغاير با اخلاق رسانه‌اي و دست مايه‌اي براي سوء‌استفاده رسانه هاي ضدانقلاب و وابسته به نظام سلطه دانست.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، در پي انتشار اخبار مربوط به سخنان سردار سالار آبنوش، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين، در جمع ناظران شوراي نگهبان استان ، سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف اظهار داشت: بي ترديد انتشار ناقص و نقل تحريف شده سخنان فرماندهان و مسئولين سپاه – حتي در مجامع غير رسمي – متاسفانه زمينه را براي سوء استفاده دشمنان و هجمه هاي رسانه اي به نهاد مقدس و مردمي سپاه فراهم آورده است.

وي با اشاره به اينکه اظهارات اخير سردار آبنوش، پيرامون انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي ، در واقع بيان ديدگاهها، نظرات و تحليل‌هاي صاحب نظران بوده است ، گفت: ملت ايران همواره با بصيرت ، هوشمندي و ولايت‌مداري خود توانسته است دشمنان را مأيوس و ناکام سازد و با عبور از فتنه هاي پيچيده و سخت، تحت رهبري ولي فقيه از انقلاب و آرمانهاي بزرگ آن دفاع نمايد و در اين راه نيز پاسداران انقلاب را همراه خود داشته اند .

سردار شريف با اشاره به اينکه مواضع و ديدگاههاي رسمي سپاه صرفاً توسط فرماندهي کل، نماينده ولي فقيه و روابط‌ عمومي سپاه منتشر و در اختيار افکار عمومي قرار مي گيرد، تاکيد کرد: گرچه اظهارات ساير فرماندهان و مسئولين سپاه الزاماً مواضع رسمي اين نهاد محسوب نمي شود اما در عين حال ما همواره نسبت به اظهارات منتسب به آنان حساس هستيم و در چارچوب ضوابط و مقررات با مواردي که بدليل ناهماهنگي با مواضع و خط مشي سپاه نيازمند پيگيری و برخورد قانوني است اقدام لازم را بعمل خواهيم آورد.

مسئول روابط عمومي و انتشارات سپاه در پايان اظهار اميدواري کرد: رسانه هاي محترم نقل صحيح، دقيق و کامل سخنان فرماندهان و مسوولين سپاه را بيش از پيش مورد اهتمام قرار دهند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
Netherlands
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
0
بهتر است منبعد از انتخابات صحبت نکنیم
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
0
0
وقتي آنچه را كه اتفاق مي‌افتد همان است كه مد نظر فرماندهي و بقيه است حال چه فرقي ميكنه كه اين از زبان چه كسي است. اگر راست مي‌گوييد خلاف قانون انجام ندهيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
0
0
جناب مسئول روابط عمومي............سلام عليكم !!!!!!! باشه.....دنيا كه هميشه يك شكل نمي مونه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
0
0
خدا به داد ما مردم برسد با اين سرداران سپاه , مثلا حافظ جون مردم هستند ولي گويا بلاي جون ما شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
0
0
پس نظر امام مبنی بر دخالت نکردن نظامیان در سیاست چه می شود؟؟؟؟
نظرات بینندگان