arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۴

تکذیب بازداشت زریبافان و ملک‌زاده/ چرا خبر بازداشت دو معاون احمدی نژاد منتشر شد؟

پس از آنکه محمدرضا رحیمی و حمید بقایی دو معاون محمود احمدی نژاد در دولت دهم بازداشت شدند ، اخبار دیگری در مورد بازداشت برخی دیگر از نزدیکان احمدی نژاد در جامعه منتشر شد. این اخبار که به سرعت در جامعه پخش و در گروههای خبری - موبایلی منتشر شد ، حکایت از بازداشت زریباقان و ملک زاده داشت. خبری در مورد «فسادمالی» که البته براحتی قابل حدس بود که «دروغ » است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تکذیب بازداشت زریبافان و ملک‌زاده

پس از آنکه محمدرضا رحیمی و حمید بقایی دو معاون محمود احمدی نژاد در دولت دهم بازداشت شدند ، اخبار دیگری در مورد بازداشت برخی دیگر از نزدیکان احمدی نژاد در جامعه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ این اخبار که به سرعت در جامعه پخش و در گروههای خبری - موبایلی منتشر شد ، حکایت از بازداشت زریباقان و ملک زاده داشت. خبری در مورد «فسادمالی» که البته براحتی قابل حدس بود که «دروغ » است.

برخی اما معتقدند انتشار این خبر می تواند جنگ روانی جریان سیاسی نزدیک به رییس دولت پبیشین باشد تا بازداشت های قبلی و همچنین انتشار اخبار رسمی در مورد «فساد مالی» دو معاون بازداشتی رییس جمهور سابق را تحت الشعاع قرار دهد!

این ادعا و اعتقاد ، با توجه به سابقه ی برخی نزدیکان محمود احمدی نژاد چندان بعید به نظر نمی رسد.

تکذیب شد

محسنی‌اژه‌ای گفت: خبر بازداشت ملک‌زاده و زریبافان صحت ندارد.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخبار منتشر شده درباره بازداشت محمدشریف ملک‌زاده صحت ندارد.

وی همچین بازداشت زریبافان را نیز تکذیب کرد.

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره هجمه به دستگاه قضایی گفت: برخی از این موارد صرفا انتقاد است که در این زمینه حرفی نداریم اما اگر این اقدامات و حرف‌ها خارج از چارچوب و مواضع قانونی باشد خودشان ضرر می‌کنند، زیرا اگر قوه قضاییه با صلابت و قدرت نباشد، به ضرر مردم تمام می‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲۴
غیر قابل انتشار: ۱۷
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
26
80
اینهم یکی از شگردهای خودشان است ، اول شایعه بازداشت را مطرح میکنند که بعدا توسط مسئولین تکذیب بشود تا واقعا هم نتوانند اقدام به دستگیری نمایند ....
نظرات بینندگان