arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۸۹

سيف الاسلام قذافی: سارکوزی را دوست خود می دانیم

وي در ادامه افزود: بر همين اساس دزدان دريايي به سواحل ما نزديك شده و شاهد مهاجرت ميليون‌ها تن و حضور تروريست‌ها در كشور خواهيم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سيف الاسلام قذافي از تغيير موضع جامعه بين‌الملل در قبال معمر قذافي انتقاد كرد.

به گزارش خبرگزاري انتخاب به نقل از عرب آن لاين، سيف الاسلام قذافي، پسر معمر قذافي، رهبر ليبي در گفت‌وگو با خبرنگاران فرانسوي اظهار داشت: اگر اروپايي‌ها به ما كمك نكنند ممكن است ليبي به سومالي در درياي مديترانه تبديل شود.

وي در ادامه افزود: بر همين اساس دزدان دريايي به سواحل ما نزديك شده و شاهد مهاجرت ميليون‌ها تن و حضور تروريست‌ها در كشور خواهيم بود.

سيف الاسلام همچنين در خصوص استقبال فرانسه از شوراي ملي انتقالي ليبي گفت: ما همچنان نيكولا ساركوزي، رئيس جمهور فرانسه را دوست خود و كشور ليبي مي‌دانيم و ساركوزي از پدرم در پاريس استقبال كرد.

معمر قذافي در سال 2007 با ساركوزي در پاريس ديدار كرد.

پسر معمر قذافي در ادامه افزود: بين شرايط ليبي، تونس و مصر تفاوت وجود دارد. انقلاب واقعي با حضور ميليون‌ها تن در خيابان‌ها براي برگزاري تظاهرات مسالمت آميز و بدون سلاح صورت گرفت.

وي همچنين تاكيد كرد: ما در ليبي شاهد حضور شبه نظاميان مسلح هستيم. تمام مردم ليبي به خاطر كشورشان تا سر حد مرگ مبارزه خواهند كرد.

سيف الاسلام در ادامه افزود: ما نسبت به تغيير موضع جامعه بين‌المللي در قبال معمر قذافي انتقاد داريم.

وي همچنين تاكيد كرد: زماني كه شرايط خوب باشد همگان با نظام حاكم با احترام برخورد مي‌كنند و زماني كه شرايط نابسامان شود همه مي‌گويند كه نظام بايد بركنار شود اما ما هنوز كنار نرفته‌ايم.
نظرات بینندگان