arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۴
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

کیفرخواست برای بابک زنجانی صادر و به دادگاه رفته است / اموال شناسایی شده وی کفاف بدهی‌هایش را نمی‌دهد

قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم گرامی داشت هفته قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره پرونده 3 هزار میلیاردی اظهار داشت: در این پرونده 32 نفر احضار شدند که برای 4 نفر حکم اعدام صادر شد و احکام آنان در مرحله اجرا قرار دارد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: کیفرخواست پرونده بابک زنجانی صادر شده و به دادگاه رفته است.

به گزارش «انتخاب»، قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم گرامی داشت هفته قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره پرونده 3 هزار میلیاردی اظهار داشت: در این پرونده 32 نفر احضار شدند که برای 4 نفر حکم اعدام صادر شد و احکام آنان در مرحله اجرا قرار دارد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره مسائل مالی این پرونده گفت: خیلی از املاک و اموال متهمین به نام دیگران است که باید برگردد و به بانک و طلب کاران پرداخت شود.

قاضی سراج در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت مدیران بانکی پرونده 3 هزار میلیاردی گفت: آن بخش از پرونده هم در حال رسیدگی است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوالی در مورد پرونده وکیل 32 میلیاردی گفت: رای صادر شده است و برای این وکیل 18 سال حکم صادر شد و حکم دادگاه بدوی است مدیر کل مربوطه هم به 5 سال حبس و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد آن وکیل باید 14 میلیارد و 400 میلیون تومان پول بدهد و مدیر کل هم به پرداخت 465 میلیون تومان محکوم شد.

وی در مورد کیفرخواست پرونده بابک زنجانی گفت: کیفرخواست صادر شده و به دادگاه رفته و در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال رسیدگی است کلیه اموال شناسایی شده و تحویل وزارت نفت گردیده که البته این اموال کفاف بدهی را نمی دهد.

قاضی سراج در پاسخ به سوالی درباره تخلفات نهاد ریاست جمهوری در دولت قبل خاطر نشان کرد: قطعا هر تخلفی که صورت بگیرد رسیدگی خواهد شد گزارش ها در این مورد محرمانه است تا زمانی که به دادگاه نرود از گفتن آن معذوریم.
نظرات بینندگان