arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۴

عربستان: انتحاری سعودی از طریق بحرین وارد کویت شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزارت کشورعربستان اعلام کرد که فهد سلیمان القباع تروریست تکفیری سعودی روز پنجشنبه (گذشته) هشتم ماه رمضان، ریاض را به مقصد منامه ترک کرد، از طریق بحرین وارد کویت شد و خود را در مسجد امام صادق (ع) منفجرکرد.

به گزارش ایرنا به نقل از تلویزیون الجدید لبنان، وزارت کشورعربستان در پایگاه توئیتری خود نوشت: القباع روز پنجشنبه با پرواز شمال 170 شرکت هواپیمایی الخلیح، ریاض را به مقصد منامه ترک کرد.

وزارت کشورعربستان اضافه کرد که تماس ها با مقامات کویتی وبحرینی برای شناسایی دیگر سعودی هایی که در این جنایت تروریستی دست داشته و به ویژه ملاقات های القباع در بحرین و کویت قبل از انفجار تروریستی در مسجد امام صادق(ع) ادامه دارد.

وزارت کشور عربستان ادعا کرده که این تروریست تکفیری سعودی نزد دستگاه های امنیتی این کشورسابقه فعالیت های تروریستی نداشته است.

این تروریست تکفیری سعودی بامداد جمعه گذشته از طریق منامه وارد فرودگاه کویت شد و ظهر همان روز خود را در میان نمازگزاران جمعه در مسجد امام صادق (ع) در منطقه الصوابر کویت منفجرکرد.

این انفجار تروریستی انتحاری به شهادت 27 نمازگزار شیعه از جمله سه تن از اتباع جمهوری اسلامی ایران و زخمی شدن 204 نفر دیگر منجرشد.

تروریست های تکفیری سعودی پیشتر نیز دو مسجد در مناطق شرقی عربستان را منفجر کردند که به شهادت و زخمی شدن تعدادی زیاد از شیعیان این کشور منجر شد.

گروه تروریستی تکفیری داعش مسئولیت این انفجارهای تروریستی انتحاری را برعهده گرفته است.
نظرات بینندگان