arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۴
آبی ها امیرحسین صادقی را نگه می دارند یا بازیکن رقیب را می گیرند؟

جلال حسینی در یک قدمی امضای قرارداد با استقلال!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید جلال حسینی در یکقدمی امضای قرار داد با باشگاه استقلال قرارداد.مدافع ملی پوش و سابق پرسپولیس که در فهرست برانکو نیست با امضای قرارداد رحمتی بسیار به استقلال نزدیک شده است. مدافع سابق قرمزها البته بدش نمی امد که بتواند در تیم پرسپولیس بازی کند اما برانکو آب پاکی را روی دست او ریخت و اعلام کرد که نیازی به او ندارد.

این اعلام عدم نیاز البته همراه شد با نزدیک شدن مهدی رحمتی و متعاقب آن دور شدن امیرحسین صادقی از باشگاه استقلال. صادقی این روزها از تیم آبی پوش دور شده و جلسه امروز(سه شنبه ) مشخص می کند که پیراهن آبی برتن او می ماند یا خیر . اگر آبی ها بتوانند صادقی را راضی به جدایی کنند جلال حسینی آبی پوش می شود. در این پروسه البته مهدی رحمتی هم بی تاثیر نیست و نقش واسط را بازی کرده. با این همه پرویز مظلومی در حال حاضر بیش از همه چیز به فکر هزینه های تیم است . او اگر صادقی را نگه دارد با مشکل مالی برای جذب حسینی مواجه خواهد بود. مخصوصا که استقلال به جذب حسن زاده و تیموریان هم فکر می کند و این خریدها کم هزینه نخواهند بود.

حالا جلال حسینی برای آبی پوش شدن کاملا آماده است . باید دید استقلال او را می خواهد یا اینکه مانند پرسپولیس پا عقب می گذارند.
نظرات بینندگان