arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۸۹

جنايت تكان دهنده پسر ديكتاتور مصر

روزنامه كويتي الجريده روز دوشنبه مدارك فوق محرمانه و تكان دهنده اي را فاش كرد كه نشان مي دهد جمال پسر مبارك و حبيب العادلي وزير كشور رژيم مبارك دستور انفجارهاي شرم الشيخ در 23 ژوئيه 2005 را صادر كرده اند تا از يك تاجر مصري كه حق كميسيون جمال از قرارداد صادرات گاز را كاهش داده بود انتقام جويي كنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدارك فوق محرمانه جديدي كشف شده است كه نشان مي دهد انفجار هاي سال 2005 در منطقه توريستي شرم الشيخ مصر كه موجب مرگ 88نفر از جهانگردان مصري و خارجي شد به دستور جمال مبارك پسر ديكتاتور مخلوع مصر و براي تسویه حساب با يك رقيب صورت گرفته است.
   
به گزارش ايرنا،روزنامه كويتي الجريده روز دوشنبه مدارك فوق محرمانه و تكان دهنده اي را فاش كرد كه نشان مي دهد جمال پسر مبارك و حبيب العادلي وزير كشور رژيم مبارك دستور انفجارهاي شرم الشيخ در 23 ژوئيه 2005 را صادر كرده اند تا از يك تاجر مصري كه حق كميسيون جمال از قرارداد صادرات گاز را كاهش داده بود انتقام جويي كنند.

براساس اين خبر، مبارك و العادلي دستور انفجار را به تشكيلات سياسي محرمانه وزارت كشور ابلاغ كردند و اين تشكيلات با اجير كردن يك گروه مسلح، سه مجتمع گردشگري در شرم الشيخ متعلق به 'حسين سالم' تاجر مصري را منفجر كرد تا از وي كه با نيرنگ،كميسيون پسر مبارك از معامله صادرات گاز را از 10 درصد به 5 درصد كاهش داده بود، انتقام بگيرند.

گروه مسلح مذكور با هماهنگي كامل وزارت كشور مواد منفجره و خودروهاي بمب گذاري شده را به شرم الشيخ منتقل كردند تا در ساعت صفر يعني نيمه شب 23 ژوئيه آن را منفجر كنند.

اما شگفتي بزرگ اين بود كه گروه مسلح وزارت كشور مصر را فريب داد وانفجارها را در مكانهايي غير از جاهاي معين شده و با شيوه كنترل از راه دور انجام داد در حالي كه قرار بود انفجارها براي رد گم كردن به صورت انتحاري صورت گيرد.

اين انفجارها كه بر اثر آن 88 نفر كشته وصدها نفر زخمي شدند در آن زمان به افراد بدوي و فلسطينيها نسبت داده شد.

نظرات بینندگان