arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۴

نفوذ به اتاق عمليات داعش در ديرالزور/ هلاکت ۴۰ داعشي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تيمي از نيروهاي ويژه سوري در استان ديرالزور در شرق سوريه، شب گذشته عملياتي ويژه عليه اتفاق عمليات تروريست‌هاي داعش اجرا کردند.

به گفته يک منبع سوري در ديرالزور،‌ اين عمليات پس از کسب اطلاعات از تشکيل جلسه گروه‌هاي تروريستي داعش در مقر خود، در منطقه «القورية» واقع در جنوب شهر الميادين، در استان ديرالزور انجام شد.

نيروهاي ويژه سوري بعد از اطلاع از جزئيات دقيق جلسه از جمله زمان و مکان جلسه، شبانه از شرق استان وارد منطقه «القورية» که تحت کنترل داعش است شدند، و بعد از ورود به مقر تروريست‌ها، عمليات را با موفقيت اجرا کردند.

بيش از 40 تن از تروريست‌هاي داعش در اين حمله که اکثريت داراي تابعيت خارجي بودند، کشته شدند. نيروهاي ويژه بدون دادن تلفات محل عمليات را ترک کردند.

اين در حالي است که نيروهاي تروريستي داعش بيش از 90 درصد از استان ديرالزور را تحت کنترل خود دارند و فقط بخش‌هايي از شهر ديرالزور (مرکز استان) در اختيار نيروهاي ارتش سوريه است.

ماه گذشته نيز نيروي هوايي سوريه يک عمليات ويژه هوايي عليه فرماندهان داعش در استان رقه در شمال شرق سوريه انجام داده بود و در آن عمليات چندين فرمانده داعش که در جلسه داخلي اين گروه بودند، کشته شده بودند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان