arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۴

راشاتودي: تمديد مذاکرات هسته اي سبب شد خبرنگاران نفس راحتي بکشند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
راشاتودی اعلام کرد تمدید مذاکرات هسته ای سبب شد خبرنگاران نفس راحتی بکشند.

به گزارش شبکه تلویزیونی راشاتودی، خبرنگاران حاضر در وین که نظاره گر گفتگوهای هسته ای ایران هستند باید زمان طولانی را منتظر بمانند تا نتیجه نهایی اعلام شود. خبرنگاران به هنگام مذاکرات ماه آوریل برای رسیدن به تفاهم لوزان نیز در همین وضع قرار داشتند. انتظار طولانی، بسیار خسته کننده است.

پولی بویکو polly Boiko خبرنگار شبکه در وین گفت:« مهلت تعیین شده برای گفتگوهای هسته ای ایران تا هفتم ژوئیه تمدیدشد. تا چند ساعت پیش ، فضای بسیار سنگینی بر جمع رسانه ای حاضر در محل مذاکرات هسته ای حاکم بود بطوریکه خبرنگاران تلاش می کردند از یکدیگر اطلاعات به دست بیاورند اما با تمدید مذاکرات، فضا آرامتر شده است. خبرنگاران تلاش می کردند از نتایج گفتگوهای دوجانبه و زمان استمرار مذاکرات کسب اطلاعات کنند. اما حالا که مشخص شده است گفتگوها برای هفت روز دیگر تمدید می شود فضا متفاوت شده است و خبرنگاران و گروههای خبری وسایل خودشان را جمع کردند تا استراحت کنند و برای دور جدید مذاکرات آماده شوند.»

یکی از خبرنگاران حاضر در وین به راشاتودی گفت.. چند ساعت پیش همه منتظر بودند و می خواستند کسی بیاید بیرون و خبری بدهد. اما دیدیم که خبر تمدید مذاکرات مطرح شد و بعدا خبرنگاران وسایل خودشان را جمع کردند. حالا آنها می توانند کمی استراحت کنند و در وین به گردش بپردازند زیرا می دانند زمان طولانی تری در وین خواهند ماند.

یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در وین گفت.. من فردا می روم. ما برای کل این یک هفته اینجا نمی مانیم. ما گمانه زنی نمی کنیم. این درحالی است که همه از صبح تا شب به گمانه زنی درباره توافق نهایی خواهند پرداخت. ما می خواهیم کمی آرام باشیم!

خبرنگار راشاتودی افزود.. با تمدید مذاکرات، شاید خبرنگاران بتوانند کمی نفس راحت بکشند و تفریح کنند و برنامه بازگشت خود به کشورهایشان راتغییر بدهند. البته خبرنگاران به خوبی می دانند که این مذاکرات تا چه اندازه اهمیت است و هنوز خیلی زود است که بخواهند برای خودشان جشن بگیرند.
نظرات بینندگان