arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۴

مرگ در اثر اصابت چاقو در چشم

قتل مرد مسافربر در اتاقك نگهباني پسر پاكستاني پرونده تازه‌اي است كه روي ميز بازپرس ويژه قتل پايتخت قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قتل مرد مسافربر در اتاقك نگهباني پسر پاكستاني پرونده تازه‌اي است كه روي ميز بازپرس ويژه قتل پايتخت قرار گرفت.

روز سه شنبه 19 خردادماه مأموران پليس قتل مرد ناشناسي را به قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه پايتخت خبر دادند.

لحظاتي بعد بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه كه ساختمان در حال ساختي حوالي ميدان بهارستان بود، حاضر و با جسد برهنه مردي 48 ساله در اتاقك نگهباني روبه‌رو شد.

بررسي‌ها نشان داد مقتول كه هيچ مدرك شناسايي به همراه نداشت با اصابت چاقو به چشم و ساير اعضاي بدنش كشته شده است.

تحقيقات بعدي نشان داد نگهبان ساختمان پسر 18 ساله پاكستاني بود كه بعد از حادثه ناپديد شده است. صاحب ساختمان كه پليس را از ماجرا با خبر كرده بود، گفت: امروز وقتي وارد ساختمان شدم از نگهبان خبري نبود اما جسد اين مرد را پيدا كردم.

در ادامه، جسد براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن هويتش به پزشكي قانوني فرستاده شد. در حالي كه تحقيقات براي شناسايي هويت مقتول ادامه داشت، مأموران پليس با شكايت زن ميانسالي روبه‌رو شدند كه ناپديد شدن ناگهاني شوهرش را به پليس گزارش داده بود.

وي پس از دعوت به پزشكي قانوني جسد شوهرش را شناسايي كرد و گفت: شوهرم راننده بود و با خودروي پرايدش مسافركشي مي‌كرد. صبح روز 18 خرداد براي كار از خانه بيرون رفت و ديگر برنگشت. ابتدا فكر كرديم كه مسافر به شهرستان برده است اما وقتي روز بعد هم از او خبري نشد به اداره پليس رفتم و درخواست كمك كردم. وي در ادامه گفت: من از ارتباط شوهرم با نگهبان پاكستاني اين ساختمان هيچ اطلاعي ندارم. مأموران پليس پسر پاكستاني را به عنوان مظنون اين حادثه به دستور بازپرس پرونده تحت تعقيب قرار دادند.
برچسب ها: قتل ، نگهبان ساختمان
نظرات بینندگان